Aviseringar
Rensa alla

Umträff i Tanto sthlm Lördag 21 Juli (tråden som gäller)


Lounge
Ämnesstartare

Nu kör vi tredje gången gillt =) har blivit lite snurrigt med datum och plats för träffen (skyller på kabbe), så för att undvika missförstånd är här datumet och platsen som gÄlLeR. Ska anmäla de tidigare trådarna så de försvinner och inte skapar förvirring.

Här är listan på de som kommer:

Lounge
Kablash
Angelize
Tim
Blåbärt(Kanske)
galenskap(höna) troligtviz
Outro
Fingerprints
SLCD (möjligtvis, kanske)
ohjens
framtidskon
Homunculi
mjölkmannen


   
Citera

När stänger bolaget?


   
SvaraCitera

Lounge
Kablash
Angelize
Tim
Blåbärt(Kanske)
galenskap(höna) troligtviz
Outro
Fingerprints
SLCD (möjligtvis, kanske)
ohjens
framtidskon
Homunculi
mjölkmannen
jag


   
SvaraCitera

davvelito:

När stänger bolaget?

15:00 på lördagar.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

My dreams are her:

15:00 på lördagar.

XD


   
SvaraCitera

Lounge:

Tim

Tror du busa lite här baby. Vill jö nt att fifty sent o big pac kommer endast för de sett listan här, kmr som sagt nt.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Axwell:

Tror du busa lite här baby. Vill jö nt att fifty sent o big pac kommer endast för de sett listan här, kmr som sagt nt.

MEN SLUTA SKRIV DITT NAMN PÅ LISTAN RÅÅH


   
SvaraCitera

Lounge:

MEN SLUTA SKRIV DITT NAMN PÅ LISTAN RÅÅH

MEN fuck kan inte rå för att alla skriver upp mig hela tiden i nya trådar ok ok ni ska få atografs lugnas ned er plz plz


   
SvaraCitera

Lounge
Kablash
Angelize
Tim
Blåbärt(Kanske)
galenskap(höna) troligtviz
Outro
Fingerprints
SLCD (möjligtvis, kanske)
ohjens
framtidskon
Homunculi
mjölkmannen
El guaje

Är inte helt säker men trore


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Axwell:

MEN fuck kan inte rå för att alla skriver upp mig hela tiden i nya trådar ok ok ni ska få atografs lugnas ned er plz plz

ja kmr du förbi fem mintuer o ger attograffer räddar du hela träffen

El Guaje:

Är inte helt säker men trore

åh vad kul!!![love]


   
SvaraCitera

Lounge:

åh vad kul!!!

Tyckeru? [blush]

Var kanske dumt att skriva upp innan jag vet helt säkert men vill så gärna och behöver nåt att se fram emot så jag gjorde det ändå. Jobbar lite så.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Tyckeru? [blush]

Var kanske dumt att skriva upp innan jag vet helt säkert men vill så gärna och behöver nåt att se fram emot så jag gjorde det ändå. Jobbar lite så.

ja!

äre jobbet som skulle gå i vägen eller?


   
SvaraCitera

Lounge:

äre jobbet som skulle gå i vägen eller?

Nja på sätt och vis. Vet inte riktigt hur många dagar jag ska jobba i veckan som kommer. Troligtvis slutar jag fredagmorgon men vet inte än så kanske blir mer. [sad]

Har dessutom tid att tatuera mig på lördagförmiddagen men den tror jag jag ska skita i för är inte säker än så det kanske är bäst o skjuta på den. Annars blir det lite tight!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Nja på sätt och vis. Vet inte riktigt hur många dagar jag ska jobba i veckan som kommer. Troligtvis slutar jag fredagmorgon men vet inte än så kanske blir mer. Har dessutom tid att tatuera mig på lördagförmiddagen men den tror jag jag ska skita i för är inte säker än så det kanske är bäst o skjuta på den. Annars blir det lite tight!

håller tumzen

vad har du tänkt att tatuera?

blev också sugen på tattoos efter de vackra fejktatueringarna på pip


   
SvaraCitera

Lounge:

vad har du tänkt att tatuera?

Du tycker säkert det är jättefånigt. [blush] Men nåt med turtles på armen. [blush] De har skissat på lite alternativ men kan inte bestämma mig så skjuter nog upp det. Kan visa bild sen kanske men nu måste jag duschaa.

Lounge:

blev också sugen på tattoos efter de vackra fejktatueringarna på pip

Haha ja det var fint! Så gört. Det brukar bli vackert!


   
SvaraCitera