Aviseringar
Rensa alla

Umträff i Uppsala 25/11


Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Haha men tänk om folk gör det och du öppnar inte dörren? Pinsamt 😀 

haha då måste jag öppna dörren om nån kommer, oavsett humör Rodnar men kanske ba sätter mig i ett hörn o somnar. folk ba "vad ska vi göra???" så får vi typ..göra te eller nåt : D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:

haha då måste jag öppna dörren om nån kommer, oavsett humör Rodnar men kanske ba sätter mig i ett hörn o somnar. folk ba "vad ska vi göra???" så får vi typ..göra te eller nåt : D

Haha låter faktiskt mysigt. Du kan till exempel laga dadel omelett till alla osv 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Haha det låter faktiskt mysigt. Du kan till exempel laga omelett med dadlar till alla osv 😀

HAHA

det kommer såååå hända. Party alla kmr fan älska det, haha blev sugen på o göra nu men måste käka upp de där jädra tacobröden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:

HAHA

det kommer såååå hända. Party alla kmr fan älska det, haha blev sugen på o göra nu men måste käka upp de där jädra tacobröden

Lite tvek på att alla kommer gilla det men vi får väl se vad de säger. Hmm, borde kanske prova det också. 


   
SvaraCitera

huhh:

aha 🙁 hehe känns som 50% att jag är trött den dan o ba "äh ni får vara hos fanta ist" och sen låser jag dörren

vore nog inte så populärt dock

meh, vrf kör du inte lördagen ist då om du kmr vara trött??? lördag passar nog de flesta bättre ändå Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pendulum:

meh, vrf kör du inte lördagen ist då om du kmr vara trött??? lördag passar nog de flesta bättre ändå Icke!

ahh det är nog ett säkrare kort faktiskt 😮 

SKORPIONEN:

Lite tvek på att alla kommer gilla det men vi får väl se vad de säger. Hmm, borde kanske prova det också. 

smakar som pannkakor men mycket godare typ, haha vet inte hur jag ska beskriva :$


   
SvaraCitera

huhh: ahh det är nog ett säkrare kort faktiskt 😮

jaa garanterat


   
SvaraCitera
Haien

SKORPIONEN:

Haha va, vad är det du pratar om? 

Är du ny här, eller är du omreggad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Är du ny här, eller är du omreggad?

Tror att vi redan har pratat om detta men iaf, är inte omreggad som vissa tror. 


   
SvaraCitera
Haien

SKORPIONEN:

Tror att vi redan har pratat om detta men iaf, är inte omreggad som vissa tror. 

Okej. Jag orkar som sagt inte läsa igenom hundratals inlägg i din frågetråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Okej. Jag orkar som sagt inte läsa igenom hundratals inlägg i din frågetråd.

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på lördagen kan nog skorpionen komma!! Rodnar


   
SvaraCitera

hallå, blir det något eller?? 


   
SvaraCitera
time
 time

Det var den 25e jag skulle åka bort. Byt datum tycker jag :(( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var tal om att hålla träff hos mig istället någon gång, vet inte status för någon av grejerna


   
SvaraCitera