Aviseringar
Rensa alla

Umträff 22 November


penja

himla fint


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Uhm...sett bilder 

norrland-sverige-40.jpg

1474361_1488532104705133_556521467_n.jpg

1476668_1488042214754122_433193035_n.jpg

960201_1487900964768247_2104979125_n.jpg


   
SvaraCitera

S3ON: N

sjukt vackert faktiskt Rodnar


   
SvaraCitera

Hahaha favorit i repris, älskar händelseförloppet från sida 33 och fram 😀


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

En umträff med nästan 3000 inlägg?? Det är passé 


   
SvaraCitera

Har suttit sedan kl 01 och läst igenom alla inlägg i den här tråden.............................. som en bok, assmkt spänning och dramatik i början och genom drygt hälften som triggar ångesten i mig, efter sida 78 luckrar det upp, ljusnar och alla blir sams. händelseförloppet från den 10:e november och fram till slutet är så himla mysigt!!!!!!!!!! 

Om jorden och dess civilisation finns kvar i all oändlighet är det säkert att säga att någon författare, någon gång, kommer att upptäcka den här tråden och basera sin bok på den. HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Jag älskar er!


   
SvaraCitera

det är också safe to say att jag inte har ngt "liv". 


   
SvaraCitera

uhuhuhuhu allt var bättre förr Gråter


   
SvaraCitera

lol när man nkmmr in å ba "aha 2013"


   
SvaraCitera

S3ON:
Har suttit sedan kl 01 och läst igenom alla inlägg i den här tråden.............................. som en bok, assmkt spänning och dramatik i början och genom drygt hälften som triggar ångesten i mig, efter sida 78 luckrar det upp, ljusnar och alla blir sams. händelseförloppet från den 10:e november och fram till slutet är så himla mysigt!!!!!!!!!! 

Om jorden och dess civilisation finns kvar i all oändlighet är det säkert att säga att någon författare, någon gång, kommer att upptäcka den här tråden och basera sin bok på den. HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

Jag älskar er!

vill ha en sammanfattning, vrf bråkade folk å vilka var d som bråkade


   
SvaraCitera

när jag läste igenom det så såg jag inge bråk överhuvudtaget lol, kanske på träffen du menar lol, såg varken horunge eller fitta, då räknas det inte som bråk, inte ens ett flamewar 


   
SvaraCitera