Aviseringar
Rensa alla

Una Sull'altra


Ämnesstartare

Ett snabbt snitt senare och blodet började läcka ut ur hennes sargade kropp, jag lutade mig tillbaks i fåtöljen, tog ett bloss och betänkte situationen.

Det började så otroligt oskyldigt, det var en simpel onsdagskväll, kall och frusen, med gott om värme inomhus för dem som inte vågade sig ut.
Där satt jag, som vanligt.
Och besvarade med charmigt humoristiskt vansinne hur han skulle lösa ett vardagligt problem. Kanske skulle det föra tankarna till seinfeld, om seinfeld nu hade involverat mystiska skärsår, spöken och min väns syster.
Vi skrattade båda gott åt vansinnet innan vi separerades.

Några timmar senare, för bara något tiotal minuter sedan, det var då som missförståndet skedde.
Det var ett missförstånd av den alldeles udda sort, ty min kamrats syster hade även hon delgivits det meddelande som jag tidigare beskrivit, det meddelande som delades mellan mig och hennes bror tidigare samma dag.
På något vis hade den vanvettiga jäntan kommit i föreställningen av att jag ville se henne bli skuren, att se henne blöda. Och även om det är sant att jag i svaga stunder haft okyska tankar om henne, så kom det som en överraskning även för mig.

Så nu satt jag här och såg en flickas nakna kropp blöda för mig, bara för mig, för mitt nöjes skull.
Jag ska bara se lite till innan jag förklarar missförståndet.


   
Citera

[confused]


   
SvaraCitera

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det julafton?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Var det julafton?

Det var kronologisk förskjutning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera