Aviseringar
Rensa alla

under en arbetsdag om 6 timmar


Ämnesstartare

Blivande_japan:

men tycker det verkar va rätt ok lön för å chilla å äta kex!

KEX, GLASS OCH............... COLA!!! [love][love][love][love][love]

Rödingajäveln:

Nej, det är jättekass lön. Hade du jobbat heltid på den hade du tjänat 3333,33 kr i veckan, dvs. ca 14285,71 kr i månaden.

trots detta är jag sommarjobbare.
kanske inte kapitalist eller materialist så jag nöjer mig med minimum. jag ville bara inte bli screwed. vilket jag ej blir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

trots detta är jag sommarjobbare.
kanske inte kapitalist eller materialist så jag nöjer mig med minimum. jag ville bara inte bli screwed. vilket jag ej blir.

Näe som sagt:

Rödingajäveln:

Funkar som extrajobb, men är fan inte en ok lön.

... om man tror att kapitalist = "vill ha människovärdig lön" är man ju dock ute och cyklar. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

is it cuz u dont have jobs?

lite för när jag jobba tjäna jag nästan dubbla [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

... om man tror att kapitalist = "vill ha människovärdig lön" är man ju dock ute och cyklar. [crazy]

menade överflöd
som jag ej
neeeeeeeeeed

OF 5:

lite för när jag jobba tjäna jag nästan dubbla [blush]

ba föru e man [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ba föru e man [sad]

yeah [cool] eller så kan de ha o göra med att jag bestämmer den nästan helt själv [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

menade överflöd
som jag ej
neeeeeeeeeed

s.k. överflöd gör dig inte heller till kapitalist. [crazy] Tänkte mer att du är ganska fucked på den lönen när du flyttar hemifrån. Hyra, kollektivtrafik, mat, fritidsaktivitet, droger, körkort, osv. Massa skyhöga utgifter som tillkommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

yeah [cool] eller så kan de ha o göra med att jag bestämmer den nästan helt själv [ops]

berätta mer!

Rödingajäveln:

s.k. överflöd gör dig inte heller till kapitalist. [crazy] Tänkte mer att du är ganska fucked på den lönen när du flyttar hemifrån. Hyra, kollektivtrafik, mat, fritidsaktivitet, droger, körkort, osv. Massa skyhöga utgifter som tillkommer.

jag kommer föga troligt bara vara verksam som sommarjobbare när jag bestämmer mig för att flytta hemifrån. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jag kommer föga troligt bara vara verksam som sommarjobbare när jag bestämmer mig för att flytta hemifrån. [no-no]

Säg inte det, var 4:e ungdom är arbetslös så man kan inte direkt välja och vraka. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

äg inte det, var 4:e ungdom är arbetslös så man kan inte direkt välja och vraka.

jag tror att min framtid ser ljus ut och vilken anledning har du att såga av denna löpares ben?

det handlar ej om att jag ska ta över världen utan om optimism blandat med färdigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

det handlar ej om att jag ska ta över världen utan om optimism blandat med färdigheter.

Optimism betalar inte hyran. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Optimism betalar inte hyran. [no-no]

i värsta fall gör mina vagina det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

i värsta fall gör mina vagina det

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

ca 83kr/h så ja

Så nej? Är väl inte alls bra ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Så nej? Är väl inte alls bra ;p

jag fick mindre betalt än henne när jag var äldre än henne t.o.m så jo 🙁
ok inte så jättebra lön men bor man hemma, går på gymnasiet så är det bättre än inget över sommaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker btw det är ok lön för att vara sommarjobb och så


   
SvaraCitera