Aviseringar
Rensa alla

under kokosnötträdet


Ämnesstartare

hannnah:

sska skaffa ett sånt när jag blir stor[blush]

Ska ha ett sånt på min tomt, [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Ska ha ett sånt på min tomt,

jaa ocksååå

i en stad bor en flicka sssom heter hanna å hanna har ett träd, osm hon kallar sitt eget hon ligger däruppe å drömmer å fantiserar om allt möjligt och om **********************************??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

i en stad bor en flicka sssom heter hanna å hanna har ett träd, osm hon kallar sitt eget hon ligger däruppe å drömmer å fantiserar om allt möjligt och om mjölkmannen

[y][y]

hannnah:

jaa ocksååå

Ska ha bästa tomten[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Ska ha bästa tomten

ska bo i en lgh och köpa en tomt som jag bara ska plantera hannas klätterträd på![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

ska bo i en lgh och köpa en tomt som jag bara ska plantera hannas klätterträd på![bigsmile]

Jag ska ha hus med fet tomt[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom ihåg sist du och jag satt under kokosnöts trädet och jag fick en kokosnöt i huvudet och du bara skrattade åt mig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Jag ska ha hus med fet tomt

du kommer aldrig ha råd[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

du kommer aldrig ha råd[cool]

Jodå[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte genast på Eddie Meduza som under en inspelning som så småningom blev en dokumentär för att hedra hans minne.

Han pratade om att han varit sjukt och sagt; Titta nu gudjävel vad du ställt till med. Om jag kommer till himlen så ska du fan få. Nu ligger jag här och är sjuk när man lika gärna kan ligga under en palm och knulla & ha det skönt..

(något i den stilen.) [cute]


   
SvaraCitera