Aviseringar
Rensa alla

Underliga saker era föräldrar lärde er som små?


Ämnesstartare

Min far lärde mig svara när han sade "Vem bor på Kuba?" med "Fidel Castro". Uppenbarligen var det en av dem första sakerna jag lärt mig säga utöver "mamma" och "pappa". Haha!

Att det levde krokodiler kring vassen vid ån. För att jag ej skulle bada där utan deras uppsikt, vilket är förståeligt.


   
Citera
Ämnesstartare

jag fick inte svälja tuggummin va
de kunde fastna på blindtarmen va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åka enljuling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma brukade försöka skrämmas med att säga att svarta damen bodde i källaren, typ något slags spöke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt typ tredje första ord var nyckelben[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

svarta damen bodde i källaren

[cry]

Fan vad obehagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

jag fick inte svälja tuggummin va
de kunde fastna på blindtarmen va

Något sånt här också, fast inte blindtarmen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

Mamma brukade försöka skrämmas med att säga att svarta damen bodde i källaren, typ något slags spöke.

men hon bor ju i speglarna va. kommer fram när man skvätter vatten på spegeln och släcker lampan va [badgrin]

katamari:

Något sånt här också, fast inte blindtarmen

mamma sa till och med att min morbror va tvungen att operera bort den pga en stor klump med tuggummin [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

mamma sa till och med att min morbror va tvungen att operera bort den pga en stor klump med tuggummin [shake]

Hahah :ss Men ja de var väl bara oroliga över att du skulle sätta't i halsen. Smetade själv ut ett tuggummi över hela min mage som grabb. Satte det i naveln och drog ut typ 40 st "trådar" av tuggummi över hela överkroppen därifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Hahah :ss Men ja de var väl bara oroliga över att du skulle sätta't i halsen.

jo mamma brukade skära alla hårda godisar som det är meningen att man ska suga på till mindre bitar.. du vet dom som finns i mörkblåa, turkosa (sura), rosa, orangea (skitsura)??

katamari:

Smetade själv ut ett tuggummi över hela min mage som grabb. Satte det i naveln och drog ut typ 40 st "trådar" av tuggummi över hela överkroppen därifrån

HAHAHAHAHAHAHHA
tur att grannarna bor en bit bort, fan shit vad det här fick mig att garva.. galen grabb va!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

jo mamma brukade skära alla hårda godisar som det är meningen att man ska suga på till mindre bitar.. du vet dom som finns i mörkblåa, turkosa (sura), rosa, orangea (skitsura)??

Haha oj, låter lite som paranoia :ss Eller bara väldigt mycket omtanke

Zapetta:

HAHAHAHAHAHAHHA
tur att grannarna bor en bit bort, fan shit vad det här fick mig att garva.. galen grabb va!!

Hahahaha ja, var som en väst av tuggummi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Haha oj, låter lite som paranoia :ss Eller bara väldigt mycket omtanke

ja men alla var verkligen jättenojiga över det där, så fort jag stoppade något i munnen så fick det inte vara för stort.. undrar om jag hade gjort det innan och hållt på och dö? måste fråga modern min :S

katamari:

Hahahaha ja, var som en väst av tuggummi

hahahahaha
stackars den som var tvungen att tvätta bort allt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de har aldrig lärt mig nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa lärde mig att man kunde dö. Värsta lögnaren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Pappa lärde mig att man kunde dö. Värsta lögnaren!

Så länge minnet av dig lever vidare lever du fortfarande.


   
SvaraCitera