Aviseringar
Rensa alla

UNDEROATH!!


pixx:

men lol det är ingen fråga om ork.
plus att biljetterna är slut sedan över en månad tbx

haha jo, med tanke på att vi ska bila ner, vilket tar typ 6 timmar och jag vet inte om det är värt det, eftersom ja inte lyssnar så mkt på dom längre
mina kompisar har en biljett över, så det är lungt på den fronten.


   
SvaraCitera

BATMANx:

haha jo, med tanke på att vi ska bila ner, vilket tar typ 6 timmar och jag vet inte om det är värt det, eftersom ja inte lyssnar så mkt på dom längre
mina kompisar har en biljett över, så det är lungt på den fronten.

haha okej. man kan sälja biljetten rätt dyrt annars 🙂


   
SvaraCitera

pixx:

haha okej. man kan sälja biljetten rätt dyrt annars 🙂

ja, det är antingen det eller att jag tar den [y]


   
SvaraCitera

xheartshapedbox:

?

I'll be there!

Läste precis detta dock:
"LIVE NATION & PK MUSIK PRESENTERAR UNDEROATH PÅ TRÄDGÅRN ( FLYTTAT FRÅN BREW HOUSE) TORSDAG 23 APRIL 2009. ÖPPNAR 19.00 PÅ SCEN 20.00. ÅLDER 13 ÅR."

Nån som vet om de stämmer? Eller är de bara rent påhitt? Isf borde dom ju ha släppt fler biljetter... för er som inte köpt ännu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

circa survive:

"LIVE NATION & PK MUSIK PRESENTERAR UNDEROATH PÅ TRÄDGÅRN ( FLYTTAT FRÅN BREW HOUSE) TORSDAG 23 APRIL 2009. ÖPPNAR 19.00 PÅ SCEN 20.00. ÅLDER 13 ÅR."

Det stämmer,dom har släppt fler biljetter med.


   
SvaraCitera

trädgår'n är så sjukt mkt bättre! brewhouse är typ sämsta stället för en spelning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pixx:

men lol det är ingen fråga om ork.

varför inte ? Har 5 biljetter till mig och mina kompisar verkar inte bli något som det ser ut.


   
SvaraCitera

Stargazer:

Har 5 biljetter till mig och mina kompisar verkar inte bli något som det ser ut.

ooofta varför inte? har man biljetter är man ju cp om man inte går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pixx:

ooofta varför inte? har man biljetter är man ju cp om man inte går.

Jobb,resa osv sedan så är det ju 13 år vilket jag blir lite små sur över. Men men får se om det blir av. Men det är slut sålt alltså ?


   
SvaraCitera

Stargazer:

Jobb,resa osv sedan så är det ju 13 år vilket jag blir lite små sur över. Men men får se om det blir av. Men det är slut sålt alltså ?

hm, jaa men små 13 åringar är ju inget att hetsa upp över. dem trampar man ju ner hur lätt som hellst. yes. asså det blev ju slutsålt på brewhouse, så dom flytta det till trädgår'n för att få in mer människor... men de är slut där med nu ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pixx:

hm, jaa men små 13 åringar är ju inget att hetsa upp över. dem trampar man ju ner hur lätt som hellst. yes. asså det blev ju slutsålt på brewhouse, så dom flytta det till trädgår'n för att få in mer människor... men de är slut där med nu ^^

Tänker mest på om jag får dricka eller inte. Får hoppas att de har alkohol till försäljning. Rätt kul faktiskt fan när jag beställde biljetter så var det fortfarande grönt. Om det är slutsålt så måste det bli ett rätt bra tryck på trädgården. Tjejer om något brukar man trampa ner lätt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Tänker mest på om jag får dricka eller inte.

Sist jag var där på spelning så fick man dricka i ett rum och i det andra rummet där scenen var fick man inte dricka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Sist jag var där på spelning så fick man dricka i ett rum och i det andra rummet där scenen var fick man inte dricka.

ouff jobbigt. Men man får dricka iaf vilket är bättre än inget. Skiter i om jag får se bandet eller inte. Du vet inte hur mycket trädgården rymmer ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Skiter i om jag får se bandet eller inte.

Klart man gör det! De suger ju ändå, fast man kan ju passa på att nita emokidz. [bigsmile]

Åldersgräns: 13 år- separata barer och restaurang 18 år

Stargazer:

Du vet inte hur mycket trädgården rymmer ?

1700 inomhus samt ytterligare ca 1000 utomhus. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Klart man gör det! De suger ju ändå, fast man kan ju passa på att nita emokidz.

haha jag gillar faktiskt Underoath även om de har blivit lite sämre med åren. Mosh piten är perfekt ställe för såna aktiviteter även om det nu inte är meningen att klippa till någon så "råkar" jag alltid göra det. För övrigt så kör jag själv en ganska emo aktig stil plus att jag gillar att knulla emo chicks [wink]


   
SvaraCitera