Aviseringar
Rensa alla

Underskattade instrument!


Ämnesstartare

Bananlåda:

yeye om du säger de så.
Sen tvivlar jag oerhört starkt på att du ens visste vad en whamola va, men men.. jag är inte här för att döma

Precis. Du är inte här för att döma. De som känner mig säger att jag aldrig ljuger. Ifall jag inte visste vad är whamola var, så skulle jag självklart fråga. Vad var det som fick dig att tvivla på att jag visste vad en whamola var? 


   
SvaraCitera

WeirdTeen:

Precis. Du är inte här för att döma. De som känner mig säger att jag aldrig ljuger. Ifall jag inte visste vad är whamola var, så skulle jag självklart fråga. Vad var det som fick dig att tvivla på att jag visste vad en whamola var? 

Nah jag bara tvivlade, är medvetet omedveten om att jag ofta vill vara bättre än alla andra så de har väl med det att göra. Får jag chansen att att veta om ett instrument som inte dom flesta gör så tar jag gärna den, om nån då kommer o vet om den så måste jag ju givetvis tvivla eftersom jag, som sagt, omedvetet vill vara bättre. 
ursäkta för ot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Nah jag bara tvivlade, är medvetet omedveten om att jag ofta vill vara bättre än alla andra så de har väl med det att göra. Får jag chansen att att veta om ett instrument som inte dom flesta gör så tar jag gärna den, om nån då kommer o vet om den så måste jag ju givetvis tvivla eftersom jag, som sagt, omedvetet vill vara bättre. 
ursäkta för ot

Jag förstår! Tror att många kan känna igen sig i det. Det är lugnt! Glad


   
SvaraCitera

WeirdTeen:
Jag är en musiknörd. Jag undrar därför om det finns något eller några instrument som enligt er är underskattade?

musikinstrument för EDM musik tycker jag är underskattade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skolsatsaren:
musikinstrument för EDM musik tycker jag är underskattade

Ja. Det är ju mycket elektroniskt. På min skola, så finns det nu som inriktning att man kan skapa musik med datorn. Det är många i det gänget som håller på med EDM musik. Jag har testat. Mest med Sampler sequencer och Drum machines. Riktigt kul att testa!


   
SvaraCitera