Aviseringar
Rensa alla

Underskattade & överskattade artister.


Ämnesstartare

MJ klassas av någon jävla anledning helt plötsligt som ett musikaliskt geni, han har aldrig varit mer än okej. [tired]
Inget musikaliskt geni iaf, vafan skärp er! Mozart var ett musikaliskt geni Jackson var det inte. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Olagligt.

Struntar i sånt[cool]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Loke är en typiskt underskattad artist.

Nej han är bara tråkig [crazy]

Neurosedyn:

Överskattade:
Elvis
MJ
Bruce Springsteen
Bob Dylan

sign.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Nej han är bara tråkig [crazy]

Han har helt underbara texter. Sen att inte du gillar det känns helt okej för mig, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mhm, ggr 100!!

hädare. vanhedra the king, fuuuuuuu!!!!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Han har helt underbara texter. Sen att inte du gillar det känns helt okej för mig, faktiskt.

tycker hans texter känns ganska... vet inte. gillade loke när jag var 15, kan vara därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

när jag var 15, kan vara därför

Kan mycket väl vara därför. Det är förmodligen största anledningen varför jag inte klarar av elektronisk musik längre, just för att jag lyssnade på det mellan jag var 11-16 typ


   
SvaraCitera

Budolicious:

Kan mycket väl vara därför. Det är förmodligen största anledningen varför jag inte klarar av elektronisk musik längre, just för att jag lyssnade på det mellan jag var 11-16 typ

Det är konstigt, egentligen. Att man ogillar det man skattade högt för ett par år sedan.

Har ett par saker som jag gillar fortfarande dock, som jag gillade när jag var femton: Wu-Tang Clan och öh... Rage Against The Machine. [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hädare. vanhedra the king, fuuuuuuu!!!!

Som om du inte gör dt!!!!!!


   
SvaraCitera

Sen när blev Bob Dylan överskattad?
EH!
Underskattad är klart Tiger Lou han är ju ändå svensk, hur många svenskar hyllar han?
Ingen.
Hur många tyskar hyllar honom?
Sjukt många.


   
SvaraCitera

_buss:

Underskattad är klart Tiger Lou han är ju ändå svensk, hur många svenskar hyllar han?
Ingen.
Hur många tyskar hyllar honom?
Sjukt många.

det brukar vara så med bra svenska band...


   
SvaraCitera

Flyttar snart till Berlin


   
SvaraCitera

_buss:

Flyttar snart till Berlin

hehe, coolt

underskattade svenska band/artister: fireside, the bear quartet, holmes, kristofer åström, rickar jäverling, the skull defekts, dead letters spell out dead words, sewer election, years passing, erik enocksson, ass, knife and ape.

[smile]


   
SvaraCitera

Underskattad: IMA Robot och Empire of the Sun
Överskattad: Lady Gaga och Salem Al Fakir


   
SvaraCitera

CloseToMe:

Underskattad: IMA Robot och Empire of the Sun
Överskattad: Lady Gaga och Salem Al Fakir

[y]


   
SvaraCitera