Aviseringar
Rensa alla

undersökning, hur gör ni?


Ämnesstartare

Hej, jag och syrran har återkommande bråk varje gång pappa har suttit och misshandlat toaletten.

Skulle ni stängt dörren, och skapat någon slags koncentrerad dödlig lukt där inne som typ aldrig försvinner? Eller skulle ni hellre ha lite öppen dörr och låta lukten fördela sig och försvinna 100 gånger fortare?

Och nej, vi har ingen fläkt i badrummet, och ni som har det förstår jag ju att ni såklart skulle haft stängd dörr. Men nu får ni sätta er in i denna situation, ett badrum utan fläkt.


   
Citera
Ämnesstartare

kennyman:

öppen toadörr, låter det jämna ut sig (Du röstade på detta alternativ)

Vi stänger den dörren som går ut i hallen och öppnar den som går till duschrummet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

öppen toadörr, låter det jämna ut sig (Du röstade på detta alternativ)

man känner ju inget på sitt rum ändå och det försvinner snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djinn:

man känner ju inget på sitt rum ändå och det försvinner snabbt.

exakt!


   
SvaraCitera

kennyman:

stängd toadörr, dödlig doft i badrummet (Du röstade på detta alternativ)

Vår katt har en tendens att smita in till badrummet och envist gömma sig under badkaret, så vi håller toalettdörren stängd. Har man lämnat en hemsk odör efter sig får man öppna badrumsfönstret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

stängd toadörr, dödlig doft i badrummet (Du röstade på detta alternativ)

Stanken försvinner ju förr eller senare. Är man akut nödig efter att någon lagt en brakare är det bara att elda lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

stängd toadörr, dödlig doft i badrummet (Du röstade på detta alternativ)

Samt kräva att han rengör toan efter att han är klar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Vår katt har en tendens att smita in till badrummet och envist gömma sig under badkaret

Min katt gjorde det när jag haft en kompis på besök under natten, jag skällde ut kompisen och var helt förstörd för att jag trodde att människan råkat släppa ut min katt eftersom hon inte stod någonstans att finna. Tvingade ut kompisen för att leta etc, det blev ju lite pinsamt sen..[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

stängd toadörr, dödlig doft i badrummet (Du röstade på detta alternativ)

kennyman:

öppen toadörr, låter det jämna ut sig

nej för då sprider sig lukten ist 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

nej för då sprider sig lukten ist 😉

ja, och jämnar ut sig och försvinner 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

ja, och jämnar ut sig och försvinner 😉

haha men då äre ju ingenting mot i mitt hem, lyckligtvis har vi fönster i badrummet så man får springa in med gasmask och spraya axe, sen öppna fönstret, skynda sig ut, stänga dörren och vänta en halvtimme[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kattmaat:

haha men då äre ju ingenting mot i mitt hem, lyckligtvis har vi fönster i badrummet så man får springa in med gasmask och spraya axe, sen öppna fönstret, skynda sig ut, stänga dörren och vänta en halvtimme[crazy]

hahahah underbart XD! vi har ju tyvärr inge fönster i badrummet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

öppen toadörr, låter det jämna ut sig (Du röstade på detta alternativ)

Brors rum ligger precis vid toaletten alla använder, hehehehe. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Stanken försvinner ju förr eller senare. Är man akut nödig efter att någon lagt en brakare är det bara att elda lite.

jo men ja har alltid oturen att behöva vistas där inne precis efteråt [tired] och lukten försvinner fortare om man har öppen dörr. Eller så står jag me öppen dörr och sminkar mig eller nåt, så stänger syrran in mig där [tard] riktigt illa. [tard][tard][tard]

Capture:

Vår katt har en tendens att smita in till badrummet och envist gömma sig under badkaret, så vi håller toalettdörren stängd. Har man lämnat en hemsk odör efter sig får man öppna badrumsfönstret.

aha jo okej då, men vi har inget fönster i badrummet så blir svårt ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

öppen toadörr, låter det jämna ut sig (Du röstade på detta alternativ)

fast vi lämnar alltid dörren öppen för att katten har sin bajslåda inne på toan. bryr mig egentligen inte så mycket om ifall det luktar, för det brukar inte vara alltför outhärdligt.


   
SvaraCitera