Aviseringar
Rensa alla

Undersökning om singelfobi


Blivande_japan:

får man ju ändå![party]

Nja, är ju inte ett förhållande om det inte finns någon som helst avgränsning i hur du får agera i dina andra relationer? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Nja, är ju inte ett förhållande om det inte finns någon som helst avgränsning i hur du får agera i dina andra relationer? [crazy]

fast man har ju frihet på så vis att man valt att ha ett förhållande och att man kan välja att avbryta det när som helst

sen om man är kär kanske det faller sig naturligt att man inte vill vara med någon annan, så då känner man sig väl ändå fri[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

2. Vill hitta någon värd att tycka om (Du röstade på detta alternativ)

tycker jag


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jag är inte rädd för sniglar.

Jag känner en tjej som är det, livrädd till och med [blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fast man har ju frihet på så vis att man valt att ha ett förhållande och att man kan välja att avbryta det när som helst

sen om man är kär kanske det faller sig naturligt att man inte vill vara med någon annan, så då känner man sig väl ändå fri[crazy]

Jag vill hellre ha kvar möjligheterna att göra som jag vill vilket jag ser som friheten i det hela. [crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Säger ej sådant/resultat (Du röstade på detta alternativ)

Säger ej sådant 🙂


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

1. Vill inte vara ensam (Du röstade på detta alternativ)

[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Menar de

Tror att det är båda.

Själv siktar jag dock mest på KK om det bara handlar om sällskap.

Förhållande då måste det vara någon som gör de andra ointressanta.

För att undvika otrohet och andra paradoxer helt enkelt 🙂


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

2. Vill hitta någon värd att tycka om (Du röstade på detta alternativ)

Läste inte alla alternativ ordentligt.[blush]
Men jag: säger icke sånt, men om jag ska låtsas att jag vill ha ett förhållande (wtf) så kan jag inte låtsas. Jag kan däremot säga, med le hand on le hjärta, att det skulle vara trevligt att hitta någon jag tyckte om och som tyckte om mig och sen levde vi lyckliga i alla våra dagar.
Fast... förhållande är lezkit.[no-no]


   
SvaraCitera