Aviseringar
Rensa alla

Undersökning om tjejer och camsex!


Ämnesstartare

Det sägs att många tjejer med dåligt självförtorende och självkänsla, söker bekräftelse genom att ha strippa i cam eller ha camsex!

Tror ni detta stämmer? Är du tjej och läser detta och har flashat i cam, berätta varför du gjorde det? vill du inte berätta här så skicka ett mejl 🙂 Jag är oerhört nyfiken hur detta är möjligt... 🙂


   
Citera

asså kan inte tjejer få göra snuskiga saker utan att det beror på något psykiskt problem? [confused]


   
SvaraCitera

Alltså. Det berodde på min psykiska störning. Jag var inte tillräckligt älskad.


   
SvaraCitera

Ska du börja leta efter sånna tjejer HingsteN? [crazy]


   
SvaraCitera

Ja, jag har också gjort det och är psykstörd.


   
SvaraCitera

hade ingen cam[sad]


   
SvaraCitera

Såg en gång en snubbe som visade röven i cam när jag sa att jag var tjej. [sad]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Såg en gång en snubbe som visade röven i cam när jag sa att jag var tjej. [sad]

haha wtf!? XD


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haha wtf!? XD

vi gick in i snyggastchatten. Fakenamn och fakemsn. Och så skrev vi att vi var tjej. Sen visade vi typ inget, så skrev vi "vi visar om du visar rumpan" så gjorde han det.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

så skrev vi "vi visar om du visar rumpan" så gjorde han det.

haha, tycker inte synd om dig längre![wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

haha, tycker inte synd om dig längre!

Men vi visade inget. Det var äckligt :(. Sen så runkade han också. Var också äckligt. Visar bara hur desperata även killar kan vara.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Men vi visade inget. Det var äckligt :(. Sen så runkade han också. Var också äckligt. Visar bara hur desperata även killar kan vara.

haha ni som bad honom så skyll er själva! ;P

jo, finns rätt mycket desperata killar också, ändå är det av någon anledning bara tjejerna som har problem och dålig självbild...


   
SvaraCitera

haha tror inte det stämmer, för jag har hur dåligt självförtroende som helst, och jag skulle aldrig någonsin kunna göra så då, det är ju dom som har bra självförtroende som gör det, för dom vet att sina kroppar ser bra ut :)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

asså kan inte tjejer få göra snuskiga saker utan att det beror på något psykiskt problem?

självklart kan tjejer få göra saker utan att det behöver vara psykiskt, men jag har hört att det ofta sitter i dåligt självförtroende/självkänsla, så därför tänket jag kolla upp det 😛

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bara Ta Allt:

Ska du börja leta efter sånna tjejer HingsteN?

Verkligen inte. Syftet med tråden är att få bekräftat om tjejer bjuder på sig själva för att dom vill eller för att dom söker bekräftelse!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

köttfärssås:

Men vi visade inget. Det var äckligt :(. Sen så runkade han också. Var också äckligt. Visar bara hur desperata även killar kan vara.

Jag håller med, Killar är desperata och visar nog sig själva och sit könsorgan dubbelt så ofta som tjejer gör....

Blivande_japan:

jo, finns rätt mycket desperata killar också, ändå är det av någon anledning bara tjejerna som har problem och dålig självbild...

Jag tror inte det bara är tjejer som har dålig självbild som visar sig. Jag kan tro att det är vanligt bland killar också. Killar söker nog bekräftelse dom också. [smile]

BBARBIIEHH:

haha tror inte det stämmer, för jag har hur dåligt självförtroende som helst, och jag skulle aldrig någonsin kunna göra så då, det är ju dom som har bra självförtroende som gör det, för dom vet att sina kroppar ser bra ut :)!

Okej, Men kan det inte handla lite om bekräftelse i alla fall då? Om dom ändå visar upp sina "snygga kroppar"?


   
SvaraCitera

Personer med brist på självförtroende söker ej bekräftelse, de gömmer sig. Rampljuset är för dem som älskar sig själva [shake]


   
SvaraCitera