Aviseringar
Rensa alla

Undrar bara..


Män är svin!
fy på er


   
SvaraCitera

HellMillan:

Fått vänner och ett liv etc.

vänner och liv är av ondo! bättre att bara sitta vid datorn hela tiden och bli helt passiv och deprimerad och likgiltig. [wink]


   
SvaraCitera

isola:

Män är svin!
fy på er

DU är ett svin, ok?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mens?

Nej otrohet för andra gången, totalt förbannad.. Totalt förstörd. Buhu.
Han lovade på mitt liv att inte vara otrogen igen efter första gången, tji på mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

vänner och liv är av ondo! bättre att bara sitta vid datorn hela tiden och bli helt passiv och deprimerad och likgiltig. [wink]

äh, inte helt fel att ha ett liv. Man har ju faktiskt oftast kul


   
SvaraCitera

HellMillan:

Jo men vissa borde väl ha lite vett i huvudet? Jag har inte stött på någon så kille iallafall. Börjar tvivla på att såna killar existerar?

Det finns några få som är bra men dom ser man sällan. Men majoriteten är idioter, tyvärr.


   
SvaraCitera

Hovnarren:

DU är ett svin, ok?

NEJ[mad]
DU!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Det finns några få som är bra men dom ser man sällan. Men majoriteten är idioter, tyvärr.

De bra är antingen upptagna eller bögar. Seriöst.. uuuh [n]


   
SvaraCitera

HellMillan:

Man har ju faktiskt oftast kul

Helt sant.

isola:

NEJ[mad]
DU!

OK JAG... alla killar är svin! NÖJD NU DIN... DIN... DITT...?!!!


   
SvaraCitera

Hovnarren:

OK JAG... alla killar är svin! NÖJD NU DIN... DIN... DITT...?!!!

mm, blev nöjd [cute]


   
SvaraCitera

HellMillan:

Nej otrohet för andra gången, totalt förbannad.. Totalt förstörd. Buhu.
Han lovade på mitt liv att inte vara otrogen igen efter första gången, tji på mig 🙂

Om han varit otrogen två gånger så är det inte bara han som är problemet i det där förhållandet... Sorry men så är det. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Om han varit otrogen två gånger så är det inte bara han som är problemet i det där förhållandet... Sorry men så är det. [crazy]

Jag har inte gjort något fel. Pratar med honom och frågar om han är nöjd, lycklig blablabla. Jag delar med min fitta, har får sex. Han får kärlek. Han får fan det mesta. Så går han och är otrogen ännu en gång. Han kunde dumpa mig innan han knullade på henne iaf. Duger inte jag så ska jag väl inte vara ett andrahandsval. Och han ska definitivt inte vara tsm med mig om han inte är nöjd/om jag inte duger.


   
SvaraCitera

HellMillan:

Och han ska definitivt inte vara tsm med mig om han inte är nöjd/om jag inte duger.

Du har fortfarande ett val och du kan lämna honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du har fortfarande ett val och du kan lämna honom

Det vet jag. Ska prata med honom idag, och troligen göra det. Skitjobbigt menmen..


   
SvaraCitera

HellMillan:

Det vet jag. Ska prata med honom idag, och troligen göra det. Skitjobbigt menmen..

lycka till 🙂 finns bättre killar


   
SvaraCitera