Aviseringar
Rensa alla

Undrar du ofta varför du har en del människor på facebook?


Ämnesstartare

Känner allt oftare

"VARFÖR?????"

när det kommer upp nyheter om någon tjej man typ gick i parallelklass under högstadiet, men aldrig pratade med, men som av någon underlig anledning ville lägga till mig som vän på facebook.

tar bort enstaka människor då och då om jag känner att jag mer eller mindre tycker illa om dem/ej vill ha någonting med dem att göra, men ändå upplever att de översvämmar min feed.

är det bara jag som typ stör mig på att min "vänlista" har en massa random folk man inte vill ha där?

Dold text: hoppas ej någon här tar åt sig, denna tråd syftar ej på er utan allmänt osv![no-no]


   
Citera

Blivande_japan:

Ja, ibland (Du röstade på detta alternativ)

Blivande_japan:

men som av någon underlig anledning ville lägga till mig som vän på facebook.

Särskilt underligt är det inte. Det är oftast sådana som vill flasha med att de har många vänner.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Ja, ofta (Du röstade på detta alternativ)

varje gång jag loggar in där.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Ja, ibland (Du röstade på detta alternativ)

Har brukat rensa lite då och då, men många är sådana det skulle bli drama gällande om jag tog bort dem. Har på tok för många vänner där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Särskilt underligt är det inte. Det är oftast sådana som vill flasha med att de har många vänner.

men till vilken nytta..?
om jag känner en tjej jag tycker är astöntig, som jag vet har väldigt få riktiga vänner, samt de hon har är mpnga år yngre, spelar det liksom ingen roll om hon har 1500 vänner på facebook, jag tycker inte att hon är coolare för det. känns snarare ofta som att folk som har jättemånga vänner är bekräftelsekåta.

Ögon i en plåthink:

Har brukat rensa lite då och då, men många är sådana det skulle bli drama gällande om jag tog bort dem. Har på tok för många vänner där.

ah, har varit med om det också...
förstår faktiskt inte grejen, okej, om det är någon som lagt till mig och sen tagit ort mig tycker jag att det är konstigt att de lade till mig från första början, men jag kan ändå förstå varför de har gjort det, eller åtminstone acceptera varför de gjort det och gå vidare i mitt liv.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

spelar det liksom ingen roll om hon har 1500 vänner på facebook, jag tycker inte att hon är coolare för det. känns snarare ofta som att folk som har jättemånga vänner är bekräftelsekåta.

Dessa personer brukar sällan ha förmågan att kunna se saker i andras perspektiv och i deras eget perspektiv är de jättecoola ju fler vänner de har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Dessa personer brukar sällan ha förmågan att kunna se saker i andras perspektiv och i deras eget perspektiv är de jättecoola ju fler vänner de har.

det har du ju i och för sig rätt i...


   
SvaraCitera

Jag brukar rensa rätt ofta, ville inte att det ska gå över 100 eller så. Känns som att då börjar det blir för svårt att hålla ordning på vilka alla är [shake] Eller är det bara jag som är lite dålig på sånt?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Ja, ofta (Du röstade på detta alternativ)

Tyvärr. Inser också att jag borde ta bort dessa "vänner", men att jag bara skulle ha typ 15 riktiga vänner kvar om jag rensade och det känns dumt. Döljer de istället så jag slipper se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paleshelter:

Eller är det bara jag som är lite dålig på sånt?

vet vilka alla jag har är, men undrar ändå varför jag har en del där


   
SvaraCitera
KSENIA

Blivande_japan:

Ja, ibland (Du röstade på detta alternativ)

HAR VÄL HÄNT ETT PAR GÅNGER, MEN UNDRAR MER DETTA: VARFÖR SKITMÅNGA ASIATER OCH/ELLER AMERIKANER FÖRSÖKER BLI VÄN MED MIG HELA JÄÄÄVLA TIDEN[mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

KSENIA:

HAR VÄL HÄNT ETT PAR GÅNGER, MEN UNDRAR MER DETTA: VARFÖR SKITMÅNGA ASIATER OCH/ELLER AMERIKANER FÖRSÖKER BLI VÄN MED MIG HELA JÄÄÄVLA TIDEN[mad][mad][mad][mad][mad]

DOM TYCKER VÄL ATT DU SER UT ATT BEHÖVA EN VÄN KANSKE[confused]


   
SvaraCitera
KSENIA

kebu12:

DOM TYCKER VÄL ATT DU SER UT ATT BEHÖVA EN VÄN KANSKE

ÅHGUD, DETTA PASSADE ASBRA IN PÅ MIN NYA BILD. SKRATTAR NU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

DOM TYCKER VÄL ATT DU SER UT ATT BEHÖVA EN VÄN KANSKE[confused]

[love]


   
SvaraCitera

KSENIA:

ÅHGUD, DETTA PASSADE ASBRA IN PÅ MIN NYA BILD. SKRATTAR NU

HAR DU DEN PÅ FACEBOOK OCKSÅ ELLER?


   
SvaraCitera