Aviseringar
Rensa alla

undrar vad jag har gjort för fel som gör att jag måste må dåligt hela tiden


Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Men omdet tar 40 år för mig att sluta må dåligt. Eller 1000 år. Det orkar inte jag vänta på.

191 dalmatiner:

Nej inte jag

psykolog/kurator kan ge bättre tips antagligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjarrkontroll:

psykolog/kurator kan ge bättre tips antagligen

Nej det kunde dom inte dom två gångerna jag träffat sånna. Och inte heller när jag var liten och dom tog dit sånna för att kolla på mig i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Nej det kunde dom inte dom två gångerna jag träffat sånna. Och inte heller när jag var liten och dom tog dit sånna för att kolla på mig i skolan.

sa de: "du är fast i helvetet, alla dina problem som du radat upp är omöjliga att fixa, det är kört vännen"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjarrkontroll:

sa de: "du är fast i helvetet, alla dina problem som du radat upp är omöjliga att fixa, det är kört vännen"?

Ja när jag tolkar saker på mitt sätt så sa dom så.
Men dom sa mest att jag borde göra saker som jag redan har försökt med, att jag måste försöka mer och våga mer, ta för mig mer, inte vara så blyg, förstå att jag måste sluta vara sån som jag är. Men jag gjorde redan det mkt mer än jag var bekväm med. Och jag mådde dåligt av att de försökte få mig att tycka att jag gjort allt fel eftersom dom bara sa sina saker som dom säger likadant till alla utan att förstå personerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar samma sak om mig med, tror bara det blir så för vissa, man får se till att inte gå under av det om inte annat för att demonstrera att man inte tänker ta skiten längre.


   
SvaraCitera

Gener kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns ingen anledning och inga svar. man kan endast försöka tänka på annat och förneka faktum osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte den enda som känner så, önskar jag hade ett svar, sökt lösningar länge men inget har direkt funkat i det långa loppet[sad] man får försöka hålla sig vid liv så gott det går helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Gener kanske.

skönt svar


   
SvaraCitera

du är störd och sjuk i huvudet och borde kontakta psykiatrin


   
SvaraCitera

Du tycker synd om dig och tillåter dig själv att vara olycklig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

du är störd och sjuk i huvudet och borde kontakta psykiatrin

sagt till dig att inte skriva till mig
du är 1 anledning till att jag mår dåligt

Phrasedlvoe:

Du tycker synd om dig och tillåter dig själv att vara olycklig [no-no]

sluta få det att verka så enkelt och säga att jag gör fel


   
SvaraCitera

191 dalmatiner:

sluta få det att verka så enkelt och säga att jag gör fel

förlåt men jag tror att det är sant ju [sad][sad]


   
SvaraCitera