Aviseringar
Rensa alla

Undviker du invandrare?


Ämnesstartare

fast dom e så djävla kalla dom där jackorna :S

går runt i tshirt under jackan jag har nu

vilket e nice tills ja ska ta av mig jackan på jobbet oh my god


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde kanske satsa mer på stil o typ se stilig ut o köpa mej sån jacka men snart e sommarn här o då måste ja ju skaffa ny sommarjacka 

vill inte samla på mig en massa jackor :/ 

skulle gärna ha andra skor under vintern också men typ helt frälst i converse o de har ja int kunna sluta ha på typ 10 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera

Nej, har sex med en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
Nej, har sex med en

har han skön kuk?


   
SvaraCitera

dinkompis:

har han skön kuk?

Han kommer mer från centraleuropa, men ja, vi har ett bra sexliv.. "tackar som frågar"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

Han kommer mer från centraleuropa, men ja, vi har ett bra sexliv.. "tackar som frågar"

sydeuropeer har bäst sexliv enligt undersökningar. spanien och grekland

även brazil


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Europeiska invandrare - i love them  Hjärta

Arabiska och afrikanska invandrare - i hate them   Arg

Övriga världen - helt ok och/eller är upp till resp individ.  Glad

dinkompis:

john_legend_and_the_roots.jpg

hip hopare med nice klädsel

Dom där typerna ser ju ut att vara utskickade av maffian för att göra slut på mig. Misstänker att samtliga är beväpnade. Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR: Dom där typerna ser ju ut att vara utskickade av maffian för att göra slut på mig. Misstänker att samtliga är beväpnade.

dom i bakgrunden har gjort två epic album


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han längst fram en bra låt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

sydeuropeer har bäst sexliv enligt undersökningar. spanien och grekland

även brazil

mycket intressant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rik vit tjej: dom i bakgrunden har gjort två epic album

Finns ju dessvärre även musiker som begått grova våldsbrott och hamnat bakom lås och bom. Dock har jag ingen aning om vem du menar så just dessa individer har jag ingen uppfattning om mer än att samtliga ser ut som maffiamedlemmar. Men de kanske är rap/hiphopare? Inte min favomusik.   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: sydeuropeer har bäst sexliv enligt undersökningar. spanien och grekland

även brazil

rik vit tjej: mycket intressant

Kan bero på att inte sydeuropa har drivit jämlikheten till sin spets som Sverige har gjort utan låtit kvinnor vara kvinnor och män vara män. Har väldigt svårt att tänka mig att sydeuropa ens skulle komma på tanken att ska en HEN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR:

Kan bero på att inte sydeuropa har drivit jämlikheten till sin spets som Sverige har gjort utan låtit kvinnor vara kvinnor och män vara män. Har väldigt svårt att tänka mig att sydeuropa ens skulle komma på tanken att ska en HEN.

Nej det beror inte på det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keps "baklänges" <3


   
SvaraCitera