Aviseringar
Rensa alla

Ung, ensam och mysig


Ämnesstartare

S3ON:

Finns många 20-åringar som ser ut som 15, jag är ett gott exempel. Du kan utgå ifrån att du är 18, får du napp så kan du erkänna din riktiga ålder senare.. Blir du dissad så är du antagligen inte tillräckligt älskad av personen i fråga. Då är det bara att börja om från början!

[love]

Bakric:

Nej!
Du får helt enkelt vara nöjd med att runka järnet när du får chansen precis som alla andra ensamma killar (inklusive mig)

Join the gay side!


   
SvaraCitera
Bakric

Galdior:

Join the gay side!

Njaaaa...
Prövade runka till gayporr. Helt okej för stunden men blir helt mindfucked efteråt [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Njaaaa...
Prövade runka till gayporr. Helt okej för stunden men blir helt mindfucked efteråt

Det är mycket bättre i verkligheten, det svåra är att hitta någon att göra det med 🙁


   
SvaraCitera
Bakric

Galdior:

Det är mycket bättre i verkligheten, det svåra är att hitta någon att göra det med 🙁

Fan du indoktrinerar mig ju....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Fan du indoktrinerar mig ju....

Jag menade inte så [surprised]
inget fel med porr...


   
SvaraCitera
Bakric

Galdior:

Jag menade inte så [surprised]
inget fel med porr...

Joo jag ska skvallra för din mamma [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon vet 😉


   
SvaraCitera
Bakric

Jag ska olla i ditt öra när du minst anar det!!!
Eller det kanske inte är något vidare hot förresten....
Btw, jag har inget emot bögar. Gillar bara att driva med alla som inte är/tycker som jag [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Jag ska olla i ditt öra när du minst anar det!!!
Eller det kanske inte är något vidare hot förresten....
Btw, jag har inget emot bögar. Gillar bara att driva med alla som inte är/tycker som jag

Tvärtom, du är en rolig kille med känsla för humor, skulle inte ha ngt emot att lära känna ngn som dig[wink]


   
SvaraCitera
Bakric

Galdior:

Tvärtom, du är en rolig kille med känsla för humor, skulle inte ha ngt emot att lära känna ngn som dig[wink]

Du råkar inte bo nära sundsvall? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Du råkar inte bo nära sundsvall?

Där klämde skon [sad]


   
SvaraCitera
Bakric

Galdior:

Där klämde skon [sad]

Jupp [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr är det fortfarande få ungdomar som kan - vågar eller vill tala öppet om sina känslor gentemot personer av samma kön. Det finns en rad olika anledningar till varför man håller det inom sig: Dom är rädda för hur föräldrar, syskon, kompisar och släkt ska reagera. Inte minst kan killar och tjejer från länder där homosexualitet är väldigt tabubelagt eller förbjudet uppleva det som särskilt svårt att vara öppna.


   
SvaraCitera
Bakric

x_marty:

Inte minst kan killar och tjejer från länder där homosexualitet är väldigt tabubelagt eller förbjudet uppleva det som särskilt svårt att vara öppna.

Kan jag förstå. Araberna är ju helt skogstokiga [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Kan jag förstå. Araberna är ju helt skogstokiga [mad]

Dold text: Det går inte att leva i en bisarr verklighet. [cute]


   
SvaraCitera