Aviseringar
Rensa alla

Ung Flickvän. Tips och Tankar?


Ämnesstartare

Hejsan sen kväll...
Har sen ungefär 9 månader tillbaka pratat med en tjej över internet. Tiden har rullat på fort och jag har stöttat henne och fått stöd av henne genom allt vad livet har haft o bjuda på och vi har funnits för varandra. Tiden har fått oss att komma närmare varan och idag kallar vi oss ett par, Trotts att vi inte träffats irl en.
Hon bor inte långt bort alls några knappa mil för en som äger bil är väl inget. Hennes föräldrar vet inte om mig en och hon har svårigheter att få fram nått om de. Hon är en mycket stark tjej som står för sin sak med båda fötterna på jorden. Hon är född 00 och jag 95.
Trodde aldrig själv att jag skulle förälska mig i en så pass yngre tjej särskilt med tanke på att jag nästan alltid varit med äldre innan. Klart... Har svårt o se vart hon är en 00a mer en på person numret.  En mycket mogen välutvecklad lång o vacker tjej. Inget vi inte kan prata om och fantasier flödar om allt från mys i soffan till alla möjliga upplevelser o äventyr. Sex har också varit av stort intresse från hennes sida framförallt.
Ligger ofta och tänker på de hela. Vänners reaktion. Tex om jag kom med en 00 skulle mina vänner kolla lite snett på mig men inget dom inte skulle acceptera. Samma sak med min familj men i hennes läge tror jag de är lite annat som gäller. Hon har delat med sig om min existens och vår relation för en liten samling vänner med olika reaktioner. 

Va tror ni om detta? Vad är rätt vad är fel? Vad är viktigt? Vad bör/inte bör vi göra?
Låt mig höra vad ni tänker.

Specifika frågor från min sida är:

Vad säger man till en förälder när man kommer hem med en så pass äldre kille?

Hur kan man besvara hennes intresse av sex?

Kan ett kön av som är fullt utvecklat som också är av modell större skada henne vid sexuell kontakt?

Tips på vad man ska göra för att få omgivningen att acceptera oss?

MVH


   
Citera

Jag hade inte accepterat om mina vänner hade sex med 00or...


   
SvaraCitera

Hon är 14. Vänta ett år. 


   
SvaraCitera

Finner det kul att du kallar er ett par när ni aldrig har träffats. Finns ju trots allt en risk att ngn annan gömmer sig där bakom hennes internetidentitet.

/paartypooper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker igenkligen samma ja.
Men en incident har redan hänt när alkohol va inblandat så jag är oavsett som bäst "nr2" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske men våran daglig kontakt, byten av bilder och ibland telefonsamtal m.m.. Har gort mig rätt säker.


   
SvaraCitera

Du verkar rätt desperat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej de måste jag säga att jag inte är. Är ganska kräsen när de gäller förhållanden o trivs Bra med att gå franmot ganska sakta. Och sex är ganska oviktigt enligt mig.


   
SvaraCitera

Hej


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Det är såklart upp till er gällande vad ni gör och inte gör. Men kan ju dela med mig av lite tankar ändå?

Jag personligen hade väntat med sex tills hon fyllt 15. Dels för att inte hamna i knipa(läs: lagar) och även för att hysa respekt för hennes föräldrar. Men även såklart respekt för henne, vilket är viktigast. Kan tänka mig att föräldrarna har lättare att acceptera dig och er relation om de är medvetna och säkra på att ni väntar. Det kan vara svårt att tänka sig in i deras situation. Jag hade nog varit livrädd för att min dotter ska utnyttjas - fast det hade jag nog varit oavsett vilka åldrar det rört sig om.. Men kanske något extra om hon varit i den åldern hon befinner sig i. 


   
SvaraCitera
neof
 neof

Hej!
Ville bara säga att jag är 99a, min kille är 92a. De kan låta sjukt i andras öron men jag är väldigt mogen som person och ser inte ut eller beter mig inte som 99or. Och sålänge din tjej är mogen som 00a och sålänge du tycker om henne så ska ni skita i vad andra säger! Jag vet hur jobbigt det är men jag är glad att jag träffade honom för jag har verkligen fått veta vilka som är mina äkta vänner. Tro mig du gör dig bara själv en tjänst genom att skita i vad andra säger! Va lyckliga tillsammans!! 


   
SvaraCitera

Det är väl bara köra, om ni klickar såpass bra och stöttar varann ska du ge det en chans. Tjejen jag träffar nu är fem år yngre än mig. Jag har inga problem med det för hon är just snäll, vänlig och stöttande.

Så absolut, kör! Ge inte upp med henne


   
SvaraCitera

Kör på, kärleken är fri.


   
SvaraCitera

Vänta tills hon fyllt 15 innan ni har sex tycker jag. I övrigt gör som ni vill om ni mår bra av det. Men en del kommer säkert prata bakom din rygg.


   
SvaraCitera

Tål du lite skitsnack så kör på! Men vänta lite med sex, hon kanske inte själv vet vad hon vill och kommer ångra sig.
jag förlorade oskulden när jag var 14, ångrar det än idag men då var jag stensäker på att jag ville (y)


   
SvaraCitera