Aviseringar
Rensa alla

Ung framgångsrik artist 20 dog


daygamer:

Violent crime in New York City has been dropping since 1991[1]and, as of 2017, is among the lowest of major cities in the United States. In 2017, there were 290 homicides, the lowest number since the 1940s.[2] According to a 2015 ranking of 50 cities by The Economist, New York was the 10th safest major city in the world, as well as the 28th safest in personal safety

hur kan jag känna mig säker i USA än i sverige då? om det nu är så att det 17 tusen personer mördas varje år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

hur kan jag känna mig säker i USA än i sverige då? om det nu är så att det 17 tusen personer mördas varje år

stanna på ett säkert ställe i USA då vetja 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

stanna på ett säkert ställe i USA då vetja 😛

måste bli klar med min utbildning sen kan jag lämna sverige igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Menar du på fullt allvar att du tror att 17.250 jänkare av 100.000 mördas dvs att 17,25% av USAs befolkning mördas? USA har en befolkning på ca 330 miljoner. Det innebär att med dina "troll-uppgifter" att 17,25% av USAs befolkning skulle mördas så innebär det att 57 miljoner jänkare skulle mördas!!!???

GÖR OM - GÖR RÄTT!   Skadeglädje

Jag tror inte. Det är fakta. Kolla Wikipedia. Gör om o rött själv. Vi pratar per år inte hela befolkningen. Det är bara du som inte kan simpel matte. Sen ska såna som du rösta för "allas bästa "när du har egentligen 0 koll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

hur kan jag känna mig säker i USA än i sverige då? om det nu är så att det 17 tusen personer mördas varje år

Det är du som väljer att vara i slaktzonen , man är inte säker i USA, folk dör som flugor där


   
SvaraCitera

Synd att han dog, det håller jag med om. Jag personligen tycker inte att låten Moonlight är dålig men som sagt, jag är inte ett fan av hiphop. Det värsta med den låten är väl att texten inte är så bra men så finns det många låtar som har lika usla texter, men det är inte bland de värsta av texter som jag hört.


   
SvaraCitera

daygamer:

Det är du som väljer att vara i slaktzonen , man är inte säker i USA, folk dör som flugor där

Har du någonsin varit i USA? om inte då har du ingen rätt i att säga att USA är en slaktzon för  då kan jag säga att Sverige är våldtäktsmännen frihetsstad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

  då kan jag säga att Sverige är våldtäktsmännen frihetsstad

Det är Sverige nu förtiden ju xD


   
SvaraCitera

vincebruh:

Det är Sverige nu förtiden ju xD

därför jag skrev det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

Har du någonsin varit i USA? om inte då har du ingen rätt i att säga att USA är en slaktzon för  då kan jag säga att Sverige är våldtäktsmännen frihetsstad

Jag skulle aldrig sätta min fot där, för annars hade jag inte haft tillfälle att uttrycka mig. Iaf, i New York "the big apple" mördas folk nästan 3 gånger mer än i Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daygamer:

Jag skulle aldrig sätta min fot där, för annars hade jag inte haft tillfälle att uttrycka mig. Iaf, i New York "the big apple" mördas folk nästan 3 gånger mer än i Sverige.

Hur kommer det sig att du är så nyfiken på vad som händer i USA? Har du ens varit där? 😛


   
SvaraCitera

vincebruh:

Hur kommer det sig att du är så nyfiken på vad som händer i USA? Har du ens varit där? 😛

Nej får då hade han ju blivit mördad dummer Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:

Nej får då hade han ju blivit mördad dummer Rullar ögonen

Tror du att man blir mördad av att bara åka till USA? folk reser ju dit varannan dag. Knäppgök.


   
SvaraCitera

vincebruh:

Tror du att man blir mördad av att bara åka till USA? folk reser ju dit varannan dag. Knäppgök.

Utgår från hans logik Mycket glad


   
SvaraCitera

daygamer:

Jag skulle aldrig sätta min fot där, för annars hade jag inte haft tillfälle att uttrycka mig. Iaf, i New York "the big apple" mördas folk nästan 3 gånger mer än i Sverige.

så du vet alltså inte vad som sker i USA dagligen alltså bara för du läser media om USA betyder inte det att folk dör varje dag


   
SvaraCitera