Aviseringar
Rensa alla

Ung, kåt och olyckligt kär


Ämnesstartare

Jag är en 14, snart 15 årig kille som i säkert ett-två år varit bisexuell... Under hela mitt liv så har jag bara haft typ tre tjejer -och det under tidig ålder. Men de senaste fyra-fem åren så har jag varit singel, och min killälskande sida har blomstrat! Jag känner mig dragen till killar, men att hitta en kille som är bög/bi är ju inte särskilt lätt... Känner att jag verkligen är redo för ett förhållande, men vet inte riktigt var jag ska börja, känner att jag bara vill kunna krypa ihop med någon på kvällen... Gillar asmånga killar i min klass, men inte direkt läge att komma ut [sad] Vad tycker ni att jag ska göra för att hitta en kille som jag bara kan mysa, knulla och ha trevligt med?

Tack[love][love][love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ville med knulla i din ålder.. Blev inget. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag ville med knulla i din ålder.. Blev inget.

-
-
Det är det som suger så mkt, man blir ju helt deprimerad...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀 den sista raden lät så trollig ^^

men hinta om din bögighet. på gymnasiet hade jag rosa armband.

folk frågade: e du bög elle? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråtrunka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

😀 den sista raden lät så trollig ^^

men hinta om din bögighet. på gymnasiet hade jag rosa armband.

Nej, jag är inte ett troll [wink]

Asså, jag är extremt "öppen" så att säga, t.ex. så kan jag följa med tjejer och kolla underkläder (bh, trosor och dylikt). Om jag får chansen så brukar jag också ha typ engångsbögigheter med ngn polare som e intresserad, men det e mer som one night stand... Men tack för tipset, kanske borde jag klä mig lite mer utmanade för att alla ska vänja sig vid att jag inte är som alla andra?

Dan_the_ironman:

Gråtrunka.

Oh you [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galdior:

Oh you

En dag kommer du brista ut i tårar under självbefläckelsen. Efter detta tillfälle kommer saker och ting bara bli bättre. Då kommer du ge upp tanken på att någonsin röra en annan människa. När du väl har intalat dig själv att du aldrig kommer bli älskad eller åtrådd så är det bara en tidsfråga innan din asexuella natur gör dig en tjänst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Då kommer du ge upp tanken på att någonsin röra en annan människa. När du väl har intalat dig själv att du aldrig kommer bli älskad eller åtrådd så är det bara en tidsfråga innan din asexuella natur gör dig en tjänst.

Låter lite väl deprimerande... [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galdior:

Låter lite väl deprimerande...

Det är deprimerande, högstadiet är absolut deprimerande.

Du kommer aldrig bli älskad innan du älskar dig brukar man säga, ett annat alternativ är att tro att man är oälskbar. Dock är det en balansgång, man måste fortfarande ha såpass lite hopp att man vågar falla för någon och ta initiativ. Även om man är ganska säker på att den andra parten kommer vomera när man rör denne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galdior:

kanske borde jag klä mig lite mer utmanade för att alla ska vänja sig vid att jag inte är som alla andra?

aa, men inte för mycket, tycker dock jag 😛

finns en person som kanske kan hjälpa dig. wowza tror jag han heter här på forumet.


   
SvaraCitera

Det går över vännen, inte många 15-åringar får ligga, speciellt inte hbt-15-åringar, jag vet bara hur svårt det var i min ålder. Regga dig på qx och lalla runt, lev i nuet sålänge, för en dag kommer det hända, man blir bara deprimerad av att skjuta på det.

Tonåren är ett jävla pisshelvete, men det bästa med den är att man kommer ur den.

Kom bara ut, känns bättre då. Låt inte en jävel trampa på dig. Say it loud, say it proud.


   
SvaraCitera

Latrodecta:

Tonåren är ett jävla pisshelvete, men det bästa med den är att man kommer ur den.

och när man väl kommer ur den längtar man tillbaka till alla bra delar [n]

Galdior:

när jag var i din ålder kände jag mig så otroligt inte redo för sex, men längtade efter det konstant, fast utan att helt vilja ha det. så gick det i några år, även efter jag debuterade. men den där lockelsen dalar, sen går det periodvis upp och ner. tycker att man ska vänta tills man är redo, fast hade jag följt det rådet hade jag säkert fortfarande varit oskuld [confused]


   
SvaraCitera