Aviseringar
Rensa alla

ung kille har fått nog av feminismen.


Ämnesstartare

"Alltså ärligt talat. Det får fan vara slut nu. Jag orkar inte längre. Sluta se alla män som kvinnohatare, att allting som över huvud taget händer i samhället är en attack på det kvinnliga könet och sluta säga åt folk vad de ska säga och hur de ska bete sig.
Jag kan köpa att ni tycker det finns strukturer i samhället som gynnar män mer än kvinnor, det finns säkert, jag vet inte, men jag börjar bli JÄVLIGT trött på sån här skit.
Ni förstår inte hur mycket ni polariserar samhället, hur mycket ni skjuter er själva i foten. Hur mycket ni får människor som inte håller med er att vilja gå käpprätt åt andra hållet, inte för att de håller med de åsikterna utan bara för att irritera er. Och jag kan ärligt talat säga att just nu känner jag nästan att ni snart fått mig dit också. Snart kommer jag att gå till vallokalerna och rösta på det parti som står längst ifrån er extrema s.k feminism. Inte för att jag håller med om vad de står för, utan endast för att få tyst på er."

källa:
https://www.flashback.org/t2467579

fått över 6000 likes och 944 kommentarer.


   
Citera
Ämnesstartare

ung kvinna har fått nog av att folk behandlar tjejer/kvinnor som skit /har ej läst men svarar på rubriken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har antecknat det nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebell:
ung kvinna har fått nog av att folk behandlar tjejer/kvinnor som skit /har ej läst men svarar på rubriken

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Har antecknat det nu

du behöver inte spela feminist för att få ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har fått nog av unga arga killar. tvi!


   
SvaraCitera

typiskt fejkkommentar som SDare are skrivit om att "nu får det vara nog!" sett förut..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babas:

du behöver inte spela feminist för att få ligga.

sant 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babas:

va?

Det som står
hur var jag otydlig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lebell:
ung kvinna har fått nog av att folk behandlar tjejer/kvinnor som skit /har ej läst men svarar på rubriken

+111111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

+111111111

dig tkr jag om:)) kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja, när man skyller allt i hela världen, inklusive meningslösa petitesser på en sak/grupp så blir man till slut att framstå som "det är muslimerna/rymdödlornas fel!", ta det lugnt och en sak i taget, viktigaste först, annars åstadkoms ingenting annat än att klaga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
nja, när man skyller allt i hela världen, inklusive meningslösa petitesser på en sak/grupp så blir man till slut att framstå som "det är muslimerna/rymdödlornas fel!", ta det lugnt och en sak i taget, viktigaste först, annars åstadkoms ingenting annat än att klaga

fast det du beskriver är ju inte feminism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: fast det du beskriver är ju inte feminism

Nej, det jag beskriver är rabiata konspiratoriska personer, det spelar ingen roll vad deras "grej" är, och det finns gott om "feminister" som hamnar inom den kategorin, det stör mig.


   
SvaraCitera