Aviseringar
Rensa alla

Ung och gravid ??


Ämnesstartare

Jag är 17 år ska fylla 18 år i Maj och fick reda på för några dagar sedan att jag är gravid.
Jag ligger emellan det tuffa valet att behålla det eller göra abort.

Finns det någon mer än mig i denna situation som skulle villja följas åt?


   
Citera

hahahahaha, du skriver det här på um? [bigsmile]


   
SvaraCitera

LoveGun:

Jag ligger emellan det tuffa valet att behålla det eller göra abort.

Är du helt dum i huvudet? [smile]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Är du totalt dum i huvudet?

uppenbarligen, hon förväntar sig seriösa svar från UM oxå ju [rolleyes]


   
SvaraCitera
B3ll4

kommer inte dina föräldrar döda dig? [surprised]


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

uppenbarligen, hon förväntar sig seriösa svar från UM oxå ju [rolleyes]

Folk alltså [rolleyes]


   
SvaraCitera

du måste ju vara helt störd om du tycker att det är svår att välja att kunna få en bra utbildning eller en snorig liten skitunge. jag vet ju vad jag hade valt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj det var ju mycket seriösa och mogna människor det fanns här.
Varför skriva om man inte har något vettigt att säga? =S

Menmen, kul för er att slösa bort er tid för jag bryr mig inte ett piss om vad ni säger =)


   
SvaraCitera

LoveGun:

Oj det var ju mycket seriösa och mogna människor det fanns här.
Varför skriva om man inte har något vettigt att säga? =S

Jag är vettig och mogen och var seriös. Är du helt dum i huvudet allvarligt talat? [smile]


   
SvaraCitera

LoveGun:

Menmen, kul för er att slösa bort er tid för jag bryr mig inte ett piss om vad ni säger =)

du är uppenbarligen väldigt omogen eftersom att du inte kan ta kritik[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag är vettig och mogen och var seriös. Är du helt dum i huvudet allvarligt talat?

Vad är det som är så dum i huvudet med att inte villja mörda ett barn?
Eller jag kanske bara var dum i huvudet som trodde att det fans seriösa människor här?
Det var nog det som var felet.


   
SvaraCitera

LoveGun:

Vad är det som är så dum i huvudet med att inte villja mörda ett barn?

För det första bör du ta bort "i huvudet" för att det ska likna korrekt svenska och för det andra sa du väl att du blev gravid för några dagar sen? Det tar flera veckor för barnet att ens utveckla ögon och dessutom utvecklas personligheten på människor först när dem är 5 år gamla.

Talar vi om mord av något som inte kan tänka, se, höra, kommunicera eller ens äta på egen hand, kan vi lika väl diskutera om vidare man bör eller inte bör döda insekter.

LoveGun:

Eller jag kanske bara var dum i huvudet som trodde att det fans seriösa människor här?

Eller har du bara problem med att höra vad du inte vill höra?

Om detta är fallet behöver du inte ens vänta dig en positiv kommentar om att behålla barnet av 90% utav de som kommer gå in på tråden.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Talar vi om mord av något som inte kan tänka, se, höra, kommunicera eller ens äta på egen hand, kan vi lika väl diskutera om vidare man bör eller inte bör döda insekter.

point[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det tar flera veckor för barnet att ens utveckla ögon och dessutom utvecklas personligheten på människor först när dem är 5 år gamla.

Barnets hjärta börjar slå vid 6 veckor !
Men visst vill du gå ut och döda 3 åringar så helt upp till dig.

Och det är så jävla omoget att rätta folks gramatik, har du verkligen inget bättre för dig ?!

Jag sa aldrig att jag blev gravid för några dagar sedan, jag skrev att jag fick REDA på att jag är gravid för några dagar sedan !
Du klagar på mig för att jag inte skriver korrekt men du kan inte ens läsa svenska ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör egentligen folk som er ute på detta forum ?!
Är ni gravida ?
Funderar ni på adoption ?
Eller är ni föräldrar ?

Så länge ni inte vet något om ämnet kanske ni ska hålla er ifrån det.


   
SvaraCitera