Aviseringar
Rensa alla

Ung och gravid ??


Hatar ungdomar.se ! ! !
Åh vad jag blir sur !
Skaffade en sida på ungdomar.se för att kunna skriva ett inlägg i forumet Graviditet, Föräldraskap och Adoption i hopp om att kanske hitta någon annan i min ålder i samma situation.
Men ack så jävla fel man kan ha...istället möter man en massa moralungar !
Vad gör dom inne på ett sådant forum om dom inte vet ett piss om saken? =S
Jag kan ju säga att jag kommer aldrig mer att gå in på ungdomar.se sidan är ju för fan värre än ett dagis !

Now back to me...haha...lite ego det lät ^^
Men jag blev lite besviken idag när jag var så jävla godis sugen och bara var tvungen att ha något surt.
Så jag köpte denna påse:
Image
Men inte fan var det surt !
Det smakade precis som sockrat sött godis...så jag gick ner och snodde min pappas flickväns graviditets böcker och såg där att smaken kan förändras tidigt under en graviditet ?!
Kännde mig jätte besviken eftersom att jag var så suge på något surt....

*Om det finns någon i samma situation som mig som skulle villja prata så får ni mer än gärna adda min msn: izzaarle@msn.com känns som att man är ensam i världen ibland även fast jag vet att jag inte är det*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Så jag köpte denna påse:

Åh dom är så god [y]

Jag är gravid by the way [sad]


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Jag är gravid by the way [sad]

Är barnet mitt? [mad]


   
SvaraCitera

gillar ionte dig

Nintendo:

..istället möter man en massa moralungar !

[bigsmile][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Är barnet mitt? [mad]

Ja[cry] FÖRLÅT! Jag gjorde ett moderskapsprov igår[sad] det var ditt


   
SvaraCitera

B3ll4:

kommer inte dina föräldrar döda dig?

Varför skulle ens föräldrar mörda än för att man blir gravid?

De förstår väl att det är ett misstag. Det är mänskligt att fela.


   
SvaraCitera
Issen

Fortsatta oseriösa eller jävliga kommentarer mot trådskaparen kommer varnas direkt.


   
SvaraCitera
B3ll4

Knothole:

Varför skulle ens föräldrar mörda än för att man blir gravid?

Kanske inte mörda, men kasta ut en iallafall. Ofta ens föräldrar skulle låta en bo kvar hemma och tänk rykten sprider sig snabbt i släkten osv. men vissa föräldrar låter ju deras barn får göra precis hur som helst [surprised]


   
SvaraCitera

B3ll4:

Kanske inte mörda, men kasta ut en iallafall. Ofta ens föräldrar skulle låta en bo kvar hemma och tänk rykten sprider sig snabbt i släkten osv. men vissa föräldrar låter ju deras barn får göra precis hur som helst

varför skulle det kasta ut sitt älskade barn för att den begår ett misstag? [tard]


   
SvaraCitera
B3ll4

Knothole:

varför skulle det kasta ut sitt älskade barn för att den begår ett misstag?

Skulle dina föräldrar tycka om dig lika mycket om du blev gravid? asså tänk så mkt som man går emot sina föräldrar. [shake] och man skämmer ut dem.


   
SvaraCitera

B3ll4:

kommer inte dina föräldrar döda dig?

En bra förälder ska vara förstående och förlåtande. 🙂 Inte döda


   
SvaraCitera

du har all tid i världen att skaffa ett barn senare i livet. tro inte att ett barn är svaret på alla dina problem.


   
SvaraCitera

B3ll4:

Skulle dina föräldrar tycka om dig lika mycket om du blev gravid? asså tänk så mkt som man går emot sina föräldrar. [shake] och man skämmer ut dem.

Jag hoppas verkligen att du är oseriös nu.[shake]


   
SvaraCitera

Ett seriöst svar på UM:
Gör abort. Du är FÖR ung och omogen för att ens hantera ditt eget liv lika så dom flesta i din ålder. Så det vore ganska ovist att då uppfostra ett annat liv. Du kommer kasta bort din ungdom direkt.

Du kommer bli tvungen att ta ett skit jobb för att kunna betala allt för dig och ditt barn istället för att skaffa dig en utbildning och bra jobb.


   
SvaraCitera
B3ll4

JejeX:

Jag hoppas verkligen att du är oseriös nu.

Men fråga dina föräldrar vad dem skulle göra om du blev gravid? tror inte dem kommer svara att dem blir lyckliga


   
SvaraCitera