Aviseringar
Rensa alla

ung08 12 år kommer jag in....?


Ämnesstartare

Heeyy jag är 12 år, fast ser ut som 13.
Iallafall så undrar jag om jag kommer in på UNG08, för det är väll typ 13 årsgräns?
För mina kompisar snackar om att dom ska på ung08 och vill att jag ska komma, så jag tänkte göra det om min kompis fick det.
För jag småkänner en tjej som är 1 år äldre än mej, men förra året då hon var 12 då var hon på UNG08 och kom in fast hon hade med sej en kompis som var 13, men kommer jag komma in eller måste jag vänta 1 år till? För vill sjuuuuuuuuuukt gärna gå !!

🙂


   
Citera
Ämnesstartare

GICK IN PÅ DERAS SIDA OCH SÅG ATT BIG O OCH HASSAN SKA SPELA DÄR LIVE IMORRNN OMG KOMMER DÖÖÖÖ [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEmelie:

Heeyy jag är 12 år, fast ser ut som 13.

:D, jag skulle dock inte sett någon skillnad tror ja (på en 12 o 13åring)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

GICK IN PÅ DERAS SIDA OCH SÅG ATT BIG O OCH HASSAN SKA SPELA DÄR LIVE IMORRNN OMG KOMMER DÖÖÖÖ

ahhhh vad nice :DDDDddd

retstickan:

:D, jag skulle dock inte sett någon skillnad tror ja (på en 12 o 13åring)

Okej bra 😀 nu gäller de bara att övertala pappa typ, för mamma sa typ ja och pappa nej xP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEmelie:

Okej bra 😀 nu gäller de bara att övertala pappa typ, för mamma sa typ ja och pappa nej xP

lycka till med d då! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...hur fan är man tolv och ser ut som tretton? du verkar leva i föreställningen om att det går att se huruvida någon är tolv eller tretton, och att någon överhuvudtaget orkar bry sig särskilt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooouff och MangeMakers spelar på torsdag!

kommer bli f1, synd att jag inte är i stockholm då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

95% är invandrare. Resten kvinnor. Men gå för all del. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, du kommer nog in [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEmelie:

Heeyy jag är 12 år, fast ser ut som 13.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

08:or...


   
SvaraCitera