Aviseringar
Rensa alla

Unga föräldrar


Ämnesstartare

Har du Unga föräldrar? Hur mycket sög dom på en skala från 1-15?

Dold text: Nu menar jag inte "Oj va barnsliga mina föräldrar var när jag var liten" Jag menar på "jag har fått ett dålig uppfostrans vis"


   
Citera

har gamla föräldrar


   
SvaraCitera

hyfsat unga, min mor var 21 eller så när jag föddes, sög värre än du kan föreställa dig, seriöst


   
SvaraCitera

24 inte så ung men jag de sög...


   
SvaraCitera

Vad räknas som ung? Båda mina var runt 30. Tycker det är lagom ungt..


   
SvaraCitera

min mamma är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vad räknas som ung? Båda mina var runt 30.

Om vi formulerar det såhär då, "mina föräldrar har fan ingen aning om hur man tar hand om barn då eller nu"


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

"mina föräldrar har fan ingen aning om hur man tar hand om barn då eller nu"

Det är la inte direkt synonymt med ålder..

Vadå, var dina parents 14 när de fick dig eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vadå, var dina parents 14 när de fick dig eller?

Inget så farligt, 21, men va fan. Låt oss bara säga att jag är en olycka och min mamma skaffade min bror för att jag skulle slippa vara ensam, hon skaffade honom med en snubbe som misshandlade henne så hon hamnade på sjukhus mer än en gång (Min käre fader) Är det vuxet gjort?
Jag har en hel lista med skit men jag gnäller inte och jag ska inte börja, bara undrar hur andra har upplevt det.

Nu har du iaf en liten inblick i på vilket sätt jag menar, dumma beslut av dumma omogna föräldrar som bryr sig mer om sina agendor emot varandra en sina egna barn


   
SvaraCitera

trodde man behövde ha barn för att lära sig. finns väl idioter som e både 20 30 40 50 osv


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Nu har du iaf en liten inblick i på vilket sätt jag menar, dumma beslut av dumma omogna föräldrar som bryr sig mer om sina agendor emot varandra en sina egna barn

Betvivlar starkt att det skulle vara fråga om mognad i ditt fall.. Antar att din mor är lika ansvarslös i dagsläget också?

Dumdristiga människor existerar i alla åldrar, tyvärr.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

trodde man behövde ha barn för att lära sig. finns väl idioter som e både 20 30 40 50 osv

Tycker dock det finns mer unga föräldrar i våran generation och det är därför jag siktat in mig på just det, samt mina egna "Unga föräldrar"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Betvivlar starkt att det skulle vara fråga om mognad i ditt fall.. Antar att din mor är lika ansvarslös i dagsläget också?

Hmm hennes nyare barn klarar sig bättre, men jag har alltid varit med i bilden och gjort allt ifrån att byta blöjor till att leka med leksaker och kolla igenom askungen 14 miljontals gången.

Iallafall, vill höra andra nu[mad]

Dold text: Väldigt skämt aktig = [mad] gubbe om du undrar


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Hmm hennes nyare barn klarar sig bättre, men jag har alltid varit med i bilden och gjort allt ifrån att byta blöjor till att leka med leksaker och kolla igenom askungen 14 miljontals gången.

Hehe okej, men hon älskar dig säkert ändå! [wink]

Se det från den ljusa sidan, med all denna erfarenhet kan du knappast begå samma misstag själv! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Se det från den ljusa sidan, med all denna erfarenhet kan du knappast begå samma misstag själv!

Nej med tanke på att jag inte ska ha barn, jag adopterar dock hellre om jag skulle få för sig att skaffa barn med någon. Finns så mycket oansvariga människor på jorden, här ska fan inte min säd spridas.


   
SvaraCitera