Aviseringar
Rensa alla

Unga mammor? Nej tack!


Ämnesstartare

Jag känner mig inte mogen för att finansiera era jävla snorungar med mina och andras skattepengar så ge fan i att skaffa barn. Abort är bra, använd er av möjligheten!


   
Citera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera

Second!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

point


   
SvaraCitera

Preventivmedel är en bra sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, föder unge efter unge enbart för att jag vill ha dina skattepengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unga mammor borde deporteras!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbar du ens?

(måste fråga...)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Third


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

has anyone really been far as ever decided to use even go want to do look more like


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

jobbar du ens?

Nej inte för tillfället. Blev uppsagd och har inte fått något nytt jobb inom den sektorn jag har utbildning i. Men A-kassan har jag ju betalat för så nej, jag är inte en bidragssnyltande idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Nej inte för tillfället. Blev uppsagd och har inte fått något nytt jobb inom den sektorn jag har utbildning i. Men A-kassan har jag ju betalat för så nej, jag är inte en bidragssnyltande idiot.

De lär ju betala skatt sedan och på så sätt kompensera, + att deras barn också kommer betala skatt [rolleyes].

Tycker mest det känns som en töntig tråd med någon opåläst pajas som vill säga att han hatar saker lite sådär på en tisdagskväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

De lär ju betala skatt sedan och på så sätt kompensera, + att deras barn också kommer betala skatt [rolleyes].

En 16-årig white trash morsa betalar ingen skatt. Deras ungar lär bli minst lika värdelösa och en börda för samhället.


   
SvaraCitera