Aviseringar
Rensa alla

Unga mammor? Nej tack!


mm, och stina lee liksom. kissie ba "eh stina e gravid" ja ba "say wuuuuuut?!" alla ba "nääähää???!!" hon ba "japp"
eh
och sen typ,

såhejrå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

En 16-årig white trash morsa betalar ingen skatt. Deras ungar lär bli minst lika värdelösa och en börda för samhället.

Sjukt tröttsam attityd, hon lär ju betala skatt senare och du kommer använda andra människors skattepengar.

Du är dum i huvudet [y]

hejdå!


   
SvaraCitera

Samuraj:

Nej inte för tillfället. Blev uppsagd och har inte fått något nytt jobb inom den sektorn jag har utbildning i. Men A-kassan har jag ju betalat för så nej, jag är inte en bidragssnyltande idiot.

HAHAHA rolig kommentarer när du inte själv betalar skatt nu för att du inte jobbar för tillfället;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Studenttjej:

HAHAHA rolig kommentarer när du inte själv betalar skatt nu för att du inte jobbar för tillfället;p

Det är klart att man inte betalar skatt om man inte har något arbete? Men jag snyltar heller inte åt mig några bidrag utan får ut min arbetslöshetsförsäkring som jag har betalat för. Det är skillnaden. Den är ju iofs inte skattefri så jag betalar ju skatt.


   
SvaraCitera

Samuraj:

En 16-årig white trash morsa betalar ingen skatt. Deras ungar lär bli minst lika värdelösa och en börda för samhället.

De ungarna kommer gå i skolan och få en utildning som alla andra, de kan lika gärna få hög avlönade jobb och bli besatta av pengar som alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WTF_x:

De ungarna kommer gå i skolan och få en utildning som alla

Hur kan du vara så säker på det?


   
SvaraCitera

Homunculi:

Preventivmedel är en bra sak.

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Abort är bra, använd er av möjligheten!

Kostar nog lika mycket i slutändan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Kostar nog lika mycket i slutändan [wink]

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Nej.

Eheh, kollat vad kostnaderna för aborter ligger på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Eheh, kollat vad kostnaderna för aborter ligger på?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Ja.

Ok, och hur mycket betalar du i skatt - som nu skulle ha gått till dessa unga mammor? [tard]


   
SvaraCitera

Jag håller med dig. [y]
Samma gäller om mammor gör ultraljud och märker att deras barn har någon cpskada eller typ en kromosom för mycket och ändå föder, sånt blir jag så JÄÄÄÄÄÄÄVLA förbannad på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Jag håller med dig. [y]

Fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok


   
SvaraCitera