Forumet - Unga mödrar....

Unga mödrar....

4899 0 122

Spana också in:

Hejjsan16:

Nej, du, jag har tänkt på det länge nu.... Både jag ochmin kille vill verkligen.... och vet vi att det finns chans så kommer vi att behålle lillen.....

tycker i ditt fall, så handlar det inte om att behålla barnet även fast du gärna vill. frågan är hur ni ska försörna barnet? Vill du plåga ditt barn genom att låta inte låta barnet få det barnet vill. Det skulle jag inte vilja.

Jag pluggar och kör min grej, sen när jag har det bra och vet att jag kan ge mitt barn allt hon/han vill så skaffar jag.
majjanj:

lyssna inte på alla andra. jag är 15år och funderar själv på och skaffa barn:) jag förstår hur du känner dig! och jag tycker du ska behålla det :)[love]

Hehe tack för stödet.... Jag funderar ju fortfarande, men som sagt jag vill kunna ge mitt barn allt som han/hon vill ha! Och jag kan inte göra det om jag inte har en säker grund (pengar/jobb)

jag får se hur det blir snart, annars har jag inget val.....:(
Jolly Good Fellow:

Behöver jag inte veta som sagt.

Och du är vad? Sextio och tror sig känna livet! Tro inte att vi yngre är så "blåsta".... För då har du JÄVLIGT fel.... Jag behöver inte ha erfrenheter, jag behöver min kärlek och omsorg..... Och jag är inte så dum att föda lillen om jag inte kan ge honom/henne en säker framtid hos mig! Faaan

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

smisk:

Du har bara ett liv, ska du förstlra det vid 16 års ålder? Du är inte värd att skaffa barn.

Love isn't blind - it's retarded!

Varför tror alla att mna förstör sitt liv genom att skaffa barn vid ung ålder?!
Men tänk om jag inte har några andra drömmar, eller mål i livet! Tänk om jag endast vill vara lycklig! Jag är redan lycklig, jag har allt jag behöver... En sak som fattas är ett litet barn som jag och min kille ska älska tills dagen vi dör.... Varför kan ingen förstå det?!