Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar!


Ämnesstartare

Här diskuterar vi killar, tjejer och allt annat mysigt vi har här på UM. [crazy] Vi diskuterar helt enkelt varandra, hur snygga, fula, roliga, tråkiga, etc. som olika medlemmar på forumet är.


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner I dag 20:47

Tycker Åtta är en sjukt flitig mod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att passaro och bta är lite mesiga som ej går ut offentligt med sin kärlek??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl en "övrig diskussion" och inte klotter? :S Vi ska "diskutera", inte spamma. Idiot!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här kan bli intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Tycker att passaro och bta är lite mesiga som ej går ut offentligt med sin kärlek??

Vet att de har gjort vissa försiktiga närmanden på sista tiden, men spänningen är fortfarande spänd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att den där bta är rätt dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker City Mormor verkar fett cool för att vara ny medlem. Positivt överraskad!

Samma gäller dazed_and_confused. Hade asmånga fördomar om honom som inte stämt för fem öre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

Jag tycker City Mormor verkar fett cool för att vara ny medlem. Positivt överraskad!

Mjo gillar henne också. [smile]

Bash a Brat:

Samma gäller dazed_and_confused. Hade asmånga fördomar om honom som inte stämt för fem öre.

Utveckla... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

Vet att de har gjort vissa försiktiga närmanden på sista tiden, men spänningen är fortfarande spänd.

[blush][blush]

Bash a Brat:

Samma gäller dazed_and_confused. Hade asmånga fördomar om honom som inte stämt för fem öre.

+1[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Mjo gillar henne också. [smile]

Go get her tiger! Grr. [wink]

dazed_and_confused:

Utveckla... [cute]

Mja, tyckte typ att du verkade vara nån dum jävla nyliberal utan humor. [crazy] Tycker väl nästan tvärt om nu.

Edit: Tänkte mig typ dig som värdeuppgift är i verkligheten men egentligen är du som jag trodde han var innan jag visste lite mer om honom. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bash a Brat:

Mja, tyckte typ att du verkade vara nån dum jävla nyliberal utan humor. [crazy] Tycker väl nästan tvärt om nu.

Mjo jag har en del så där halvliberala åsikter men när det gäller marknadsekonomin är jag lite skeptisk 😛 + att jag har trollat en hel mängd olika åsikter. [crazy]

Bash a Brat:

Go get her tiger! Grr. [wink]

Hon är upptagen tror jag och geografiskt avlägsen. [sad][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

+1[tard]

Öh tack. [confused][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste säga att jag också lagt lite märke till dazed_and_confused.


   
SvaraCitera