Aviseringar
Rensa alla

ungdomar.se


Ämnesstartare

Gjorde en liknande tråd på passagen. vill bara säga att jag hatar den här sidan och de flesta som sitter här. inte många människor som förstår sig på droger här inte, de flesta av er är praktexempel på uråldrig svensk inavel som alltid tror på allt ni hör. att knark är livsfarligt är så mycket skitsnack. läser man på och förbereder sig på upplevelsen så klarar de flesta av många olika sorters knark. de är väl nästan sunt förnuft att inte ta lsd första gången på en metalkonsert mitt i en circlepit. klart som fan man snear.
"ööh jag tog spice o jag spydde och ryckte och jag har aldrig mått så dåligt." "hash dödar hjärnceller och är en inkörsport till tyngre "grejer"."
Ni behöver inte ta er tid att skriva i denhär tråden för jag hatar den här sidan så jävla mycket så jag tänker inte ens gå in för att kolla efter svar i min tråd. Alla ni fjortisar, skit i "knarket" håll er till eran kära importerade starksprit och john silver ciggaretter. ni gamlingar som tror ni vet något om knark, men egentligen bara har rökt weed en gång när ni var små och var för jävla veka för att göra något soft av det, snälla håll er borta från alla drogforum för jag är så satans trött på era korkade kommentarer.

Jag knarkar för att få en stund borta från verkligheten, inte annars. folk som börjar knarka riktigt mycket gör det antagligen för att de hatar sitt eget liv, och vill inget annat än fly, spelar ingen roll av vilken anledning. de är svaga människor visst. Men kom ihåg ni som sitter och dömmer oss alla, att ni är är samma ruttnande materia som oss. vafan du än gör av ditt liv, startar ett fjolligt antidrogforum, bygger en kyrka eller gör en tecknad tv-serie för småbarn, så kommer ni att hamna under jord, och maskar kommer att äta upp era ögon, ni kommer att glömmas bort och det kommer inte spela någon roll att du någonsin har existerat, precis som med oss knarkare, men vi har så jääävla mycket roligare=) iaf vi som förstår oss på det, right?

MER KNARK ÅT FOLKET!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

typ alla på den här sidan är drogliberaler. vart vill du komma?


   
SvaraCitera

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knark är bajs. Jag känner en kille som tog LSD en gång, han sitter på psyket nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenalls86:

vill bara säga att jag hatar den här sidan och de flesta som sitter här.

Jag är drogliberal och har använt en hel del, men jag hatar dig ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

typ alla på den här sidan är drogliberaler


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

typ alla på den här sidan är drogliberaler. vart vill du komma?

Faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nekromutant:

typ alla på den här sidan är drogliberaler. vart vill du komma?

Tickstart:

Faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenalls86:

. vill bara säga att jag hatar den här sidan och de flesta som sitter här.

åh vad jag tar åt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka vara sämst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolwut


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingenalls86:

vill bara säga att jag hatar den här sidan och de flesta som sitter här. inte många människor som förstår sig på droger här inte

Finns väl inget skäl att hata människor för att de ogillar droger.

ingenalls86:

Jag knarkar för att få en stund borta från verkligheten, inte annars. folk som börjar knarka riktigt mycket gör det antagligen för att de hatar sitt eget liv, och vill inget annat än fly, spelar ingen roll av vilken anledning. de är svaga människor visst.

Jag kan förstå människor som gör det. Det är en flykt från verkligheten, in i sig själv. Bort från alla bekymmer och för en kort stund inte bry sig om resten av världen. Det är inte svaga människor. Dem orkar helt enkelt inte mer. Världen är ur led.


   
SvaraCitera