Aviseringar
Rensa alla

ungdomar.se har en inofficiell chatt!!


Ämnesstartare

dazed:
Det var som fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua: jag måste sluta vara jag... och typ bara vara jag

jag gillar ju mig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade den varit officiell hade det varit modsen som skött modererandet.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Hade den varit officiell hade det varit modsen som skött modererandet.

Hjärta

det gör dem ju? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: det gör dem ju?

Gör dom? var iofs ett tag sen jag var inne o kolla, men för några månader sen så var det ju nån mod (eller kanske rent av André?) som uttalade sig om att det finns en inofficiell chatt och att det är den som gäller som svar på frågan om det kommer nån chatt.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tyckte det var riktigt otrevligt i chatten igår och mådde väldigt dåligt av att en person där hittade på saker om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
jag tyckte det var riktigt otrevligt i chatten igår och mådde väldigt dåligt av att en person där hittade på saker om mig.

men ennie daaaaLedsen du behöver en kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

men ennie daaaaLedsen du behöver en kram

nej behöver bara att nån säger till mig att allt jag gillar är dåligt, allt jag gör fel, att jag ser ut som en kille och att jag inte borde få finnas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

nej behöver bara att nån säger till mig att allt jag gillar är dåligt, allt jag gör fel, att jag ser ut som en kille och att jag inte borde få finnas.

nej det går imot alla mina principer allså ärligt tycker jag att du är en av dom vettiga och trevliga här på forumetHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

nej det går imot alla mina principer allså ärligt tycker jag att du är en av dom vettiga och trevliga här på forumetHjärta

fina principer. har också sånna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
jag tyckte det var riktigt otrevligt i chatten igår och mådde väldigt dåligt av att en person där hittade på saker om mig.

who


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

who

skulle inte "bråka" mer med den så får inte skriva vem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

skulle inte "bråka" mer med den så får inte skriva vem.

shiiiiiiiiiiiiiiit ennie hur orkar fdu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

shiiiiiiiiiiiiiiit ennie hur orkar fdu

det är inget svårt. frågan är hur jag orkade vara hans leksak som han bara kunde driva med och skriva elaka saker till, utan att säga emot eller fatta att det var nåt fel, och inte veta att jag inte behövde försöka tvinga mig själv till att gilla det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET ÄR STEKAREN


   
SvaraCitera