Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se-podden #1: Sommarjobb


Ämnesstartare

Avsnitt 2 finns nu ute! Lyssna här!  http://ungdomar.se/forum/thread/ungdomar-se-podden-tva-festival


Nämen, ser man på ... En Ungdomar.se-podd? Jojomen! Jag och time bestämde oss för att kicka igång en liten podcast i UM:s namn, och här har ni det allra första avsnittet!

Titt som tätt ploppar det ju upp trådar i forumet som har med jobb att göra. Hur man får tag på sommarjobb, vilka rättigheter man har som extraanställd och kanske framförallt – hur man får tag på snabba cash. Så i premiäravsnittet försöker vi besvara några av de här frågorna.

Vi är förstås förbannat nyfikna (och lite, lite nervösa) på vad ni tycker. Droppa gärna era synpunkter, tips, råd och förslag här – allt är välkommet så länge det inte rör sig om personangrepp! Vi vill också passa på att säga att vi aldrig har poddat förut, så ni får ha överseende med att det ibland låter stelt och lite som när man ska dejta och ringer upp varandra för absolut första gången.

Nåja. YOLO, som vår gode S3ON brukar säga i sina testvideor!


KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NER PODDEN!
LYSSNA PÅ SOUNDCLOUD!


I nästa avsnitt kommer vi att prata om festivaler. Dela gärna med er av dina bästa festivaltips i den här tråden så kanske just ditt tips kommer med!



   
Citera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också vara med har inte lyssnat än pga ser tv 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste erkänna att jag fick en crush på andré efter att jag lyssnade på den här podden Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag är mkt nöjd keep it up guyz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok tanke 1: va e d här för jävla musik

tkr andré pratar för lite skånska och alex e jättemysig som vanligt, d är ni båda

stjärnor:
-roliga skämt
-mkt bra ämne

önskan:
-ingen

tips: kan ni spela in godnattsagor?      


   
SvaraCitera

kan ni ha gäster som är folk från forumet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jättebra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redan sagt det sen ni avslöjade idén för mig - jag vill så vara med någon gång!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ställa upp som gäst

mvh er framtida londonkorrespondent 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Har redan sagt det sen ni avslöjade idén för mig - jag vill så vara med någon gång!

e ja utanför för ja e den yngsta moden...............xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

e ja utanför för ja e den yngsta moden...............xD

Råkade nog få veta för att jag umgås ibland med båda våra admins och för att båda är dåliga på att hålla hemlisar och jag bra på att dra ut hemlisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och för att du är så ung och inte vet vad än podcast är, såklart!Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Råkade nog få veta för att jag umgås ibland med båda våra admins och för att båda är dåliga på att hålla hemlisar och jag bra på att dra ut hemlisar!

lol um e inte bra på att hålla hemlisar

men jag e faktiskt, vissa också 

aja slut på ot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: men jag e faktiskt, vissa också

Är också sätt bra, höll deras hemlis i alla fall! 


   
SvaraCitera