Aviseringar
Rensa alla

UNGDOMAR.SE polisanmält


Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Syftar främst på lagen om Yttrandefrihet o Åsiktsfrihet (Yttrandefrihetsgrundlag (1991:1469))

Har du anmält dom för brott mot YGL? Du får ha klart för dig att detta är ett privat forum som ägarna får göra vad dom vill med. Bedömer UMIT att deras moderatorer gör ett bra jobb så är det inget du kan göra åt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.......................

Um har rätt att ta bort eller ändra dina inlägg. De bryter inte mot lagen. Läs da rulez.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daisy:

Censur?

Om du äger en server, är det då censur att inte ha ett forum där och låta mig skriva vad jag vill?


   
SvaraCitera
Åtta

daisy:

Censur?

Det finns ingenting som heter censur eftersom detta är ett privat forum och alla som är medlemmar här har godkänt reglerna. Bl.a. följande paragraf:

Reglerna:

§16. Ungdomar.se förbehåller sig rätten att ändra och radera vilket meddelande, text, länk eller fil som helst av vilken anledning som helst, med eller utan föregående varning eller information.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon har gjort bort sig ganska rejält... [bigsmile]


   
SvaraCitera

om det ens är sant var det nog det mest patetiska jag hört på länge[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Amidoingitrite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

jaså, jag trodde din livssituation tog hand om det.

haha

mopsen:

seriöst nu, citera ej mig mer lämna mig åt min ensamhet asshole

ja ohyea_ borde lägga ner hon borde avregistrera sig och sluta göra nya konton hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

Nästa steg blir kanske att ta kontakt med kvällstidningarna för att få upp händelsen på löpet.

HAhahaa lycka till :DDDD


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Du får ha klart för dig att detta är ett privat forum som ägarna får göra vad dom vill med.

Även planera mord och sprida falska rykten om folk tillsammans med bifogade bilder? Skulle inte tro det.
(just making a point över ditt påstående)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no idea:

asshole

avbön:

ohyea_

är det sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

är det sant

du behöver inte tacka mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han trollar. Chilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

är det sant

ja [love]

avbön:

ja ohyea_ borde lägga ner hon borde avregistrera sig och sluta göra nya konton hela tiden

hej pallo, skaffa dig ett liv.


   
SvaraCitera