Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se skramlar för Musikhjälpen


Ämnesstartare

Ungdomar.se har skapat en digital insamlingsbössa för Musikhjälpen 2015.

Årets tema är "Ingen ska behöva fly undan klimatet". De senaste fem åren har 100 miljoner människor tvingats på flykt på grund av naturkatastrofer!
Här kan du läsa mer om årets tema och UMs bössa.

Skänk en slant, rädda människoliv och visa att unga bryr sig om klimatfrågan! Hjärta


   
Citera

Ni med? :S


   
SvaraCitera

Funkar inte från min telefon, har oreggat kontantkort. Vore bra om det fanns andra betalningssätt!! Kan swisha ngn om den människan är väldigt pålitlig och skänker från mig ist för att ta pengarna i egen ficka!! 


   
SvaraCitera

Tyvärr så har jag redan skickat mina 10 000 kr till andra insamlingar .


   
SvaraCitera

Nah. I'll keep my money thanks. Cool


   
SvaraCitera

skänker hellre till e-sportens insamling


   
SvaraCitera

flyktingar? äre sant


   
SvaraCitera

så nu har jag bidragit 😀


   
SvaraCitera

haha, 207 personer har sett tråden och två stycken tycker att detta är rätt bössa att stödja. 


   
SvaraCitera

qazedctgb:
så nu har jag bidragit 😀

Woohoo! Hjärta Hjärta Hjärta


   
SvaraCitera

rhffgc:
haha, 207 personer har sett tråden och två stycken tycker att detta är rätt bössa att stödja. 

Två pers är bättre än ingen! 🙂 Varenda krona gör skillnad


   
SvaraCitera

Lucella:

Två pers är bättre än ingen! 🙂 Varenda krona gör skillnad

det är pengar som troligen skulle skänkas via låtönskningar annars, men sure. de första 50 var väl redaktionens också. skillnad. 


   
SvaraCitera

Det är hemskt, känns dock lite som att vi nu får ta emot konsekvenserna av alla de här miljöförstöringarna .. Jättebra tho att ni uppmärksammar det här ! 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Msuikhjälpen är ett jättebra initiativ och folk som annars inte skulle ge ger nu men det är ändå rätt problematiskt att det inte redovisas var pengarna går och hur de ska hjälpa. 
http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/kulturochnoje/article19974324.ab


   
SvaraCitera

Jag är tämligen 100% säker på att inte människan kan påverka vår planet så att vi inte går en ny istid till mötes och innan istiden kommer måste vi ha en ny värmeriod då polerna kommer att smälta helt. Detta har skett åtskilliga gånger sedan vårt solsystem och vår planet bildades för 4,5 miljarder år sedan.

För övrigt är jag faktiskt in till döden trött på alla dessa jävla insamlingar. Vill jag skänka pengar så gör jag det till Cancerfonden-, Hjärt- och Kärlsjuka eller liknande.


   
SvaraCitera