Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se söker nya moderatorer!


time
 time
Ämnesstartare

TJOHO! Nu har det blivit dags att förstärka moderatorkåren med ett par nya glada typer. Vill du hjälpa till att göra Ungdomar.se till en snällare, roligare och tryggare sajt? Då tycker vi att du ska anmäla ditt intresse!

Skicka ett PM till mig där du berättar lite mer om dig själv och ditt förhållande till Ungdomar.se. Vi vill också att du berättar varför du vill bli moderator, och vad du tror att du skulle kunna tillföra sajten. Berätta också gärna om du tidigare haft förtroendeuppdrag (moderator på annan sajt, volontärarbete et cetera). 

För att vi ska kika på din ansökan måste du uppfylla två krav:
– Du måste vara minst 18 år. Givetvis kan personer under 18 också vara grymt bra mods, men då det innebär en hel del ansvar vill vi att du ska ha uppnått myndighetsålder.
– Du måste ha varit medlem med ditt nuvarande konto i minst ett år (och ha varit hyfsat aktiv).

Vi vill ha din ansökan senast den 12e juni 2014.


   
Citera

hur ser mina chanser ut? Rodnar


   
SvaraCitera

Hur ser mina chanser ut?


   
SvaraCitera

Ser mina chanser hur ut?


   
SvaraCitera

S3ON:
hur ser mina chanser ut? Rodnar

Coca-Cola:
Hur ser mina chanser ut?

Det säger vi förstås inte på förhand.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Mm, vad André sa. Vi kommer inte säga något på förhand - skicka in en ansökning om ni känner för att vara med. Glad Vi kommer gå igenom varje ansökan tillsammans som grupp efter sista ansökningsdagen. Det är bara att PMa och hålla tummarna! 


   
SvaraCitera

Känner att jag hade passat perfekt men synd med denna diskriminering


   
SvaraCitera

Åh, hade velat Rodnar


   
SvaraCitera

Positiv:
Känner att jag hade passat perfekt men synd med denna diskriminering

Feel you bro.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Positiv:
Känner att jag hade passat perfekt men synd med denna diskriminering

Vilken diskriminering? 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ehd:
Åh, hade velat Rodnar

Ansök! 


   
SvaraCitera

time:

Vilken diskriminering? 

ör att vi ska kika på din ansökan måste du uppfylla två krav: 
– Du måste vara minst 18 år. Givetvis kan personer under 18 också vara grymt bra mods, men då det innebär en hel del ansvar vill vi att du ska ha uppnått myndighetsålder. 
– Du måste ha varit medlem med ditt nuvarande konto i minst ett år (och ha varit hyfsat aktiv


   
SvaraCitera
Exner

time:

Ansök!

Ja, gör det!= )


   
SvaraCitera

time:

Ansök! 

Har inte haft detta konto i ett år och är inte aktiv 🙁


   
SvaraCitera

Positiv: ör att vi ska kika på din ansökan måste du uppfylla två krav:
– Du måste vara minst 18 år. Givetvis kan personer under 18 också vara grymt bra mods, men då det innebär en hel del ansvar vill vi att du ska ha uppnått myndighetsålder.
– Du måste ha varit medlem med ditt nuvarande konto i minst ett år (och ha varit hyfsat aktiv

Vi anmäler dem till DO bro. Fatta vad mycket cash vi kommer att tjäna bro.


   
SvaraCitera