Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se söker nya moderatorer!


time
 time
Ämnesstartare

Arne Anka:

Vi anmäler dem till DO bro. Fatta vad mycket cash vi kommer att tjäna bro.

Tramsa inte i tråden är ni snälla.


   
SvaraCitera

Låter bara tråkigt att vara moderator


   
SvaraCitera

time:

Tramsa inte i tråden är ni snälla.

 "Ni"? Jag tramsade väl aldrig, men ok ska sluta skriva


   
SvaraCitera
Exner

ehd:

Har inte haft detta konto i ett år och är inte aktiv 🙁

Du är välkänd i forumet, vilket är det som reglerna främst avser.


   
SvaraCitera

ehd:

Har inte haft detta konto i ett år

Men nästan ett år! Det är inte säkert att vi hinner tillsätta någon innan sommaren ändå, så det är absolut värt att ansöka. Glad


   
SvaraCitera
Kudhos

ut? mina chanser ser hur


   
SvaraCitera

time:

Tramsa inte i tråden är ni snälla.

Det var inte trams. Var fett seriös.


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Men nästan ett år! Det är inte säkert att vi hinner tillsätta någon innan sommaren ändå, så det är absolut värt att ansöka. Glad

Får se Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Kronotomi:
Låter bara tråkigt att vara moderator

Vi har jättekul! 


   
SvaraCitera

time: och ha varit hyfsat aktiv

fan då Rullar ögonen


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Liten infomercial i text såhär:

Vad innebär det att vara moderator?
Den största delen av modererandet ser inte användarna. Vi verkar mycket i bakgrunden. Det handlar om att hantera anmälningar, radera trams/OT i trådar och aktivt läsa i forumet. Många regelbrott anmäls inte, och då är det bra om ni är ute på fältet och kan ingripa själva.

Spelar mina politiska åsikter någon roll om jag är moderator?
Vad du har för politiska åsikter privat är inte viktigt, bara du som moderator är i samförstånd med hur vi vill att sajten upprätthålls. Vi i modkåren arbetar efter en gemensam värdegrund vi själva tagit fram. På Ungdomar.se sätts allas lika värde i första rummet, oavsett kön, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning och funktionshinder. Vi strävar efter att alla våra plattformar ska vara välkomnande platser där människor bemöts med respekt. I ditt arbete som moderator förväntar vi oss att du hjälper till att upprätthålla vår värdegrund.

Kan jag flyga solo så fort jag har mitt M, och göra vad jag vill?
Inom modkåren arbetar vi som en grupp och tar gemensamma beslut. Ibland bossar André och jag lite på er, men det är naturligtvis i allra bästa välmening. Blink Vi försöker hålla möten/diskussioner och stämma av med varandra så ofta som möjligt, så alla kan må så bra som möjligt i sitt arbete. Precis som det ska vara på en arbetsplats!

Hur aktiv måste jag vara?
Vi ser gärna att du är så aktiv som du själv känner för - några inloggningar om dagen (eller natten, om ni är nattugglor som undertecknad) funkar alltid, men det viktigaste är hur som helst att det känns kul, och inte som en belastning i vardagen.


   
SvaraCitera
Kudhos

time:
Liten infomercial i text såhär:

Vad innebär det att vara moderator?
Den största delen av modererandet ser inte användarna. Vi verkar mycket i bakgrunden. Det handlar om att hantera anmälningar, radera trams/OT i trådar och aktivt läsa i forumet. Många regelbrott anmäls inte, och då är det bra om ni är ute på fältet och kan ingripa själva.

Spelar mina politiska åsikter någon roll om jag är moderator?
Vad du har för politiska åsikter privat är inte viktigt, bara du som moderator är i samförstånd med hur vi vill att sajten upprätthålls. Vi i modkåren arbetar efter en gemensam värdegrund vi själva tagit fram. På Ungdomar.se sätts allas lika värde i första rummet, oavsett kön, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning och funktionshinder. Vi strävar efter att alla våra plattformar ska vara välkomnande platser där människor bemöts med respekt. I ditt arbete som moderator förväntar vi oss att du hjälper till att upprätthålla vår värdegrund.

Kan jag flyga solo så fort jag har mitt M, och göra vad jag vill?
Inom modkåren arbetar vi som en grupp och tar gemensamma beslut. Ibland bossar André och jag lite på er, men det är naturligtvis i allra bästa välmening. Blink Vi försöker hålla möten/diskussioner och stämma av med varandra så ofta som möjligt, så alla kan må så bra som möjligt i sitt arbete. Precis som det ska vara på en arbetsplats!

Hur aktiv måste jag vara?
Vi ser gärna att du är så aktiv som du själv känner för - några inloggningar om dagen (eller natten, om ni är nattugglor som undertecknad) funkar alltid, men det viktigaste är hur som helst att det känns kul, och inte som en belastning i vardagen.

Känns det ungefär såhär att vara mod?

tumblr_m49ccvDZtt1qcm87ko1_500.gif

Isåfall, pm kommer skickas från en kudde. 


   
SvaraCitera
Exner

Kudhos:

Känns det ungefär såhär att vara mod?

tumblr_m49ccvDZtt1qcm87ko1_500.gif

Isåfall, pm kommer skickas från en kudde. 

Snarare såhär:


   
SvaraCitera

+_+


   
SvaraCitera
Kudhos

Exner:

Snarare såhär:

iEN2gIh.gif


   
SvaraCitera