Aviseringar
Rensa alla

Ungdomar.se startar bloggnätverk!


vad unga alla är, någon medelålders kan ni väl locka hit. Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:
vad unga alla är, någon medelålders kan ni väl locka hit. Rodnar

Haha det är ju ändå en sajt för unga men jag kan börja blogga, jag är nästan medelålders. Deal? 🙂


   
SvaraCitera

Lucella: en sajt för unga

Men någon enstaka äldre kan väl dela sina historier om hur det var när hen var ungdom och vilka problem hen stod inför i sin tid o.s.v. Vore jätteintressant att läs om! 

Lucella: jag kan börja blogga, jag är nästan medelålders.

Du är inte 45! Icke!


   
SvaraCitera

Lucella: det är ju ändå en sajt för unga

Joo... Du har rätt Gråter


   
SvaraCitera

Nu har alla bloggare presenterats. PartyHär är de sista balla namnen:  
Salina Kifleyesus
Michael Tailor
Evangelina Lindberger
Emelie Talledo

In och läs intervjuerna! 

Vad tror ni? Blir det bra? Något som saknas? 

Vill du blogga är det bara skicka ett mail med lite kort info om dig själv och vad du vill blogga om samt bifoga ett förslag på blogginlägg som du vill publicera på Ungdomar.se. Mailet skickas till lucella@ungdomar.se


   
SvaraCitera

varför låter ni inte bara alla blogga istället, det har väl varit ett önskemål ifrån många under de senare åren. 


   
SvaraCitera

sup, ply!:
varför låter ni inte bara alla blogga istället, det har väl varit ett önskemål ifrån många under de senare åren. 

Bara människor med rätt värderingar och åsikter får yttra sig via den priviligerade plattformen förstår du väl!Icke!


   
SvaraCitera

aristoteles:

Bara människor med rätt värderingar och åsikter får yttra sig via den priviligerade plattformen förstår du väl!Icke!

Inte alls! Våra krav är att det är partipolitiskt obundet och att Ungdomar.se:s värderingar följs. Vill någon blogga är det bara maila mig 🙂


   
SvaraCitera

Lucella:

Inte alls! Våra krav är att det är partipolitiskt obundet och att Ungdomar.se:s värderingar följs. Vill någon blogga är det bara maila mig 🙂

Precis det jag sa alltsåCool


   
SvaraCitera

För att jämna ut det, kan vi inte ha en reaktionär bloggare?


   
SvaraCitera

Föredrar att  läsa en valfri umares blogg som man ser i forumet än vilt främmande främlingar åsikter. Gör så att umare kan  blogga i um.


   
SvaraCitera

bliuqzth:
Föredrar att  läsa en valfri umares blogg som man ser i forumet än vilt främmande främlingar åsikter. Gör så att umare kan  blogga i um.

Det har måste hända, jag bryr mig inte överhuvudtaget om någon random profisionellt arbetlös Vilken nag ej kan relatera till. Det borde väl inte vara så svårt att göra en bloggfunktion på varje umares profil?


   
SvaraCitera

bliuqzth:
Föredrar att  läsa en valfri umares blogg som man ser i forumet än vilt främmande främlingar åsikter. Gör så att umare kan  blogga i um.

Som på den gamla goda tiden.Tumme upp


   
SvaraCitera

aristoteles:

Som på den gamla goda tiden.Tumme upp

Har man haft det? Varför slutade man?


   
SvaraCitera

herkuled:

Har man haft det? Varför slutade man?

Man hade bloggar, personliga bildgallerier, en chatt med mera.

Jag antar att kodbasen blev ohanterlig och svår att anpassa till en mobilversion osv, så man gjorde om siten och fick då tumma på en del features.


   
SvaraCitera