Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsjobb?


Ämnesstartare

Jag är 15 år och får mitt barnbidrag varje månad, men det räcker aldrig, jag skulle gärna vilja ha ett jobb, liksom, för att få in lite extra cash, men det finns ju typ inga om man är under 18! Jag har redan testat att sälja typ Aftonbladet, men det sög...
Jag bara undrar om nån har nått tips... Helst ett helgjobb, och typ på vardagskvällar...

[smile]

/S


   
Citera
Ämnesstartare

gatan [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske inget höjdartips, men när du börjar gymnasiet kan du ju gå en praktiskt linje( typ bygg, fordon, industri) med mkt APU (praktik) och genom ngt företag där få extrajobb, eller jobb på loven iaf.

Funkade för mig:D

lycka till anyway=)


   
SvaraCitera
Tyrael

McDonalds.


   
SvaraCitera

jag jobbar med telemarketing, skitbra[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

McDonalds.

Faktiskt, typ Sandys eller Burger King eller nått funkar med. CP dåligt betalt men bättre än inget betalt, rätt kul med =)


   
SvaraCitera

Tidningstjänst/Posten.
Dock kan vara svårt att få jobb när du bara är 15, visa framfötterna så kanske det går iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Faktiskt, typ Sandys eller Burger King eller nått funkar med. CP dåligt betalt men bättre än inget betalt, rätt kul med =)

Men på McDonalds hemsida står det att man måste va 16 år... Är det så på Sandys och Burger king också?


   
SvaraCitera

Andy91:

McDonalds.

Där jobbar jag, sjukt tråkigt och dålig lön men man får bra erfarenhet.
Annars kan du ju alltid söka på cafeer och sådant, eller vänta tills du fyller 16? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillsulf:

Men på McDonalds hemsida står det att man måste va 16 år... Är det så på Sandys och Burger king också?

Nah, jag vet 15åringar som jobbar på BK. Bara man är vettig och visar framfötterna så =)


   
SvaraCitera
Gifted

lillsulf:

Jag bara undrar om nån har nått tips

Tja, jag jobbade som webdesigner när jag var 15.. o kunde då jobba lite som jag kände, helgar, kvällar etc... typ 150/h kan man skrapa ihop...


   
SvaraCitera

Tyrael:

McDonalds.

Tyrael:

McDonalds.

Tyrael:

McDonalds.

Andy91:

Burger King

Andy91:

Burger King

Andy91:

Burger King


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://bux.to/?r=Lavalampa
Grym sida, allt du behöver veta finns där.


   
SvaraCitera

lockbete:

jag jobbar med telemarketing, skitbra[y]

[y] vad "säljer" du?=)


   
SvaraCitera

Freemason:

vad "säljer" du?=)

har slutat nu, men sålde dam och herrunderkläer, rakhyvlar och omega3 kapslar[y]


   
SvaraCitera