Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsmottagningen


Ämnesstartare

Alltså, jag tror att jag har svamp i underlivet. Det har kliat och sånt i typ 3 månader, det svider även men det går i perioder. Mensen har också uteblivit (är oskuld).
Jag vill gå till en ungdomsmottagning men problemet är att jag vågar inte ringa. Jag har numret och allt men jag vågar inte. Är typ rädd för att bli avvisad. Vad ska jag fråga om och kan inte ni berätta hur de typ svarar och hur det var första gången ni skulle ringa och boka tid?


   
Citera

Du kommer inte bli avvisad. Ta dig i kragen och ring, det kommer kännas bättre efteråt


   
SvaraCitera

Du kommer inte bli avvisad. Men är du säker på att du har svamp är det bara att köpa pevaryl och behandla, är du osäker så kolla upp med dem.


   
SvaraCitera

Skipper95:

och kan inte ni berätta hur de typ svarar och hur det var första gången ni skulle ringa och boka tid?

säg precis som det är, det finns inga pinsamma frågor hos ungdomsmottagningen [no-no]


   
SvaraCitera

Dem kommer inte avvisa dig. Det är bara att ringa.


   
SvaraCitera

Istäcke:

Dem

De***

Har du inte koll på sånt kan du lika gärna skriva "dom" [no-no]


   
SvaraCitera

Jag vet att man inte ska skriva dem men jag gör det ändå. Lev med det. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skipper95:

kan inte ni berätta hur de typ svarar och hur det var första gången ni skulle ringa och boka tid?

De säger typ:
"Hej, vad kan jag hjälpa dig med?"

Sen säger man bara, hej jag heter * och skulle vilja beställa en tid. Jag tror jag har *

De frågar om ditt personnummer, inklusive de fyra sista siffrorna och så bestämmer ni en tid.

Ingen fara alls! 🙂

Inte som första gången jag skulle dit och skulle typ testa mig för alla möjliga saker.. Det var smått jobbigt när de ställde frågan varför man inte hade använt skydd xD

Men de är trevliga, respektfulla och kommer absolut inte avvisa dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

* och skulle vilja beställa en tid. Jag tror jag har *

*= byt ut mot ditt namn och problem


   
SvaraCitera

Istäcke:

Jag vet att man inte ska skriva dem men jag gör det ändå. Lev med det. 🙂

[zzz]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera