Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsmottagningen!


space:

Får man inte maila dom? 🙁 dåligt

Hittar ingen mejladress 🙁 men ska nog faktiskt ringa till dom och fråga om det verkligen ska gå till så, eftersom jag verkligen försökt att avboka mötet i god tid. Här har de bara telefonlinjen öppen en timme per dag, så är ganska svårt att komma fram 🙁


   
SvaraCitera

FruLiten:

varför skäll??? 

man får se till att shydda sig själv Förvirrad


   
SvaraCitera

kukoxo:

man får se till att shydda sig själv Förvirrad

lol 😛 man kan ju tycka att man ska få lov att ha sådana problem utan att bli bemött på ett icke-trevligt sätt när man söker sig till ungdomsmottagningen, men sura jävlar finns det överallt antagligen


   
SvaraCitera

FruLiten:

lol 😛 man kan ju tycka att man ska få lov att ha sådana problem utan att bli bemött på ett icke-trevligt sätt när man söker sig till ungdomsmottagningen, men sura jävlar finns det överallt antagligen

ja, + var nog inte så bra av mig att säga 'nej?'' och fnissa när hon frågade ifall jag hade haft 6

smart fråga lr..


   
SvaraCitera

bara varit där en gång, på studiebesök 


   
SvaraCitera

minns inget roligt 


   
SvaraCitera

Daniellas: bra, då hoppas jag att du skyddar dig, alternativt inte har sex.

Haha tack för din omtanke 🙂


   
SvaraCitera

Är för gammal. Enda gången jag har vart där är med en tjejkompis som ej vill gå själv.


   
SvaraCitera

Var jätte nervös för att gå dit, men en dag hade jag samlat upp tillräckligt med mod för att lyckas ta mig dit. När jag kom fram var det stängt.


   
SvaraCitera
penja

har inte varit med om något direkt kul. 

borde ta kontakt med en ny nu snart (har flyttat), måste förnya recept. 


   
SvaraCitera

nä.

första gången jag var där var det en tjej som var helt hysterisk för att hon trodde hon fått klamydia. men det var knappast kul.


   
SvaraCitera

Daniellas: bra, då hoppas jag att du skyddar dig, alternativt inte har sex.

Så man måste dit för att få ha sex/skaffa skydd?


   
SvaraCitera

HAr vart där en gång , När jag gick i Nian 😛 


   
SvaraCitera