Aviseringar
Rensa alla

Ungefär hur mycket tjänar man på porr?


Ämnesstartare

herr_nilsson:

Du har nog missat en viktig poäng i mycket porr. Tanken är ju att unga sexiga flickor sätts på av fläskiga, feta män många gånger.

Men vi snackar gayporr här va...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISOLE:

envy me

mm

Zwift:

Men vi snackar gayporr här va...

okej, ja har ont i magen... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

okej, ja har ont i magen...

Jaha? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HERP DERP


   
SvaraCitera

Ska man nu vara seriös, tråd och TS till trots, så är porrbranschen kvinnornas bransch. Vill du tjäna pengar är det bäst att du är kvinna. Eller ännu bättre: Precis nybliven 18-årig kvinna.
Män får alltså inte särskilt mycket pengar. Se på det såhär: Varför i hela friden skulle nån betala dig för att knulla en liten söt 18-åring när du ändå hade gjort det gratis för att det är det du vill mest i hela världen? Lön är ju en kompensation för att man gjort något jobbigt [wink]

Gayporr vet jag ingenting om, kan tänka mig att man kanske får mer betalt där som kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur mycket kan man få om man låter sin rumpa utnyttjas i gayporr?[blush]

PS. jag är extremt ovälhängd och alla som någonsin sett mej har blivit avtända direkt, därför måste jag använda mej av rumpan om jag skall vara med i porr[sad]


   
SvaraCitera

llooll:

Nej.

Din jävel!Jävla stenåldersmänniska"!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vettefan vad man kan få för det i USA men jag hade en klasskompis här i sverige som gjorde porr. han tjänade ungefär 6000 per scen


   
SvaraCitera

Zwift:

PS, jag är extremt välhängd och alla som någonsin har sett mig har blivit kåta på direkten.

Pic or stfu?

Men tja.. Parralox på Qruiser vet jag gjort porr, fråga honom? Anton Dickson har en fanclub, han porrar också (kan dock inte hans nickname, men han är med i sin egen fanclub…). Annars kan du läsa Bananflugornas herre om hur det gick till när Fredrik Eklund (rik äckligt effektiv snubbe) porrande i USA under porrnamnet Tag Eriksson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Ska man nu vara seriös, tråd och TS till trots,

Hey [surprised]

kebu12:

Hur mycket kan man få om man låter sin rumpa utnyttjas i gayporr?

PS. jag är extremt ovälhängd och alla som någonsin sett mej har blivit avtända direkt, därför måste jag använda mej av rumpan om jag skall vara med i porr

Vi kan göra en tillsammans. [cute]

Hampie:

Pic or stfu?

Får man lägga upp bild på kuken här?

Hampie:

Men tja.. Parralox på Qruiser vet jag gjort porr, fråga honom? Anton Dickson har en fanclub, han porrar också (kan dock inte hans nickname, men han är med i sin egen fanclub…). Annars kan du läsa Bananflugornas herre om hur det gick till när Fredrik Eklund (rik äckligt effektiv snubbe) porrande i USA under porrnamnet Tag Eriksson.

Tack för bra seriöst svar. [y]


   
SvaraCitera

Zwift:

Får man lägga upp bild på kuken här?

Nä 🙁


   
SvaraCitera

Zwift:

PS, jag är extremt välhängd och alla som någonsin har sett mig har blivit kåta på direkten.

[love][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera