Aviseringar
Rensa alla

unisex


Ämnesstartare

är så jävla dåligt, det är ju inte direkt så att de tar lite "maskulint" och lite "feminint" mode utan de bara tar killkläder och kallar det unisex. Det värsta är att hela samhället är så, jämlikhet är när kvinnorna anammar den manliga könsrollen.

så nu fick jag också vara en del av genusmaffian ett tag.


   
Citera
Ämnesstartare

bra poäng[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

bra poäng

ERU SERRI LR? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja asså, men, män passar ju inte i kvinnokläder (asså fysiskt får ej plats typ) men tjejer får allti plats i manskläder, har du tänkt på de va!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

ja asså, men, män passar ju inte i kvinnokläder (asså fysiskt får ej plats typ) men tjejer får allti plats i manskläder, har du tänkt på de va!

får män bara plats i dessa färger: blå grön svart? mode är ju inte bara passform


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyst nu, ska spela pingis har ejj tid med könstrams


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänkt på det, och slutat bry mig. Det här samhället är ändå stört på så många vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

pingis har ejj tid med könstrams

fan va töntittt[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde vara sopsäckar i regnbågsfärger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast vissa killkläder ser mer tjejiga ut nuförtiden t.ex korta shorts och tshirtar med urringningar och tjejigare fäger osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga den manliga känsrollen är ju som könsroller borde vara, om vi tänker fördelar och förmåner alltså. håller helt med ang kläderna!


   
SvaraCitera

ja ja, allt förknippat till traditionell manlighet är värderat högre än vad som är förknippat till traditionell kvinnlighet i vårt samhälle. nyhet.

VAD SOM ÄR JOBBIGT beträffande unisexkläder är att jag inte har någon aning om hur stora storlekarna är på det här plagget jag tänker beställa. Unisexstorlek S respektive M??? Hur stort är det??? Jag har ingen jävla aning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

men tjejer får allti plats i manskläder

jag passar inte i manskläder

bara i pojktröjor för typ åttaåringar

detta är frustrerande

vill vara smal

Ögon i en plåthink:

Hur stort är det???

förmodligen anpassat till män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

korta shorts

Burrr:

tshirtar med urringningar

Burrr:

tjejigare fäger

ja, så var det redan på stenåldern.


   
SvaraCitera

amsi:

förmodligen anpassat till män.

Jag har stött på unisexstorlekar som varit både närapå lika små som damstorlekar, unisexstorlekar som varit mellanting mellan dam- och herrstorlekar, samt sådana som varit typ som herrstorlekar. Vet inte vad som är unisexstorleksnormen, dock. [mad]


   
SvaraCitera