Aviseringar
Rensa alla

unreal tournament 2007


Ämnesstartare

är det någon som har spelat det här?

är det som övriga unreal tournament spel eller är det bättre?

skulle det vara värt pengarna att köpa det? [y]


   
Citera

Jag tycker att det är bättre än UT 2003 & 2004, men det slår inte det gamla goda originalet på långa vägar. Jag själv är inte så sugen på att lägga ut pengar för att köpa det, men det är väl en smaksak. Köp det om du gillade de andra UT-spelen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*harkel* unreal tournament 3 heter det väl?

Jag har faktiskt köpt det, till PC underhöll mig ett par veckor då det begav sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill man spela något annat än originalet?


   
SvaraCitera

Kajin:

skulle det vara värt pengarna att köpa det? [y]

köpa ett spel, fy skäms [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

*harkel* unreal tournament 3 heter det väl?

"Unreal Tournament 3 (previously codenamed 'Envy' and also formerly named UT2007) "
http://www.beyondunreal.com/articles/about-unreal-tournament-3/

Alltså borde Unreal Tournament 3 = Unreal Tournament 2007.

Stinkfist:

Jag tycker att det är bättre än UT 2003 & 2004, men det slår inte det gamla goda originalet på långa vägar

Håller med.

Kajin:

är det någon som har spelat det här?

är det som övriga unreal tournament spel eller är det bättre?

Du kan t.ex. ta dig en titt på en Video Review: http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtournament2007/video/6183310/unreal-tour...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra och väldigt underskattat spel! Köp för fasiken. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för svaren! [smile]

TZ Arietis:

Varför vill man spela något annat än originalet?

jag har originalet men har problem med det, fattar inte det, får typ 2-5 fps [shake]

InjectMeWithAIDS:

köpa ett spel, fy skäms [no-no]

är väl inget fel med det? det ger företaget ytterligare pengar att fortsätta utveckla spel, gillar du något, köper du det för att ge företaget pengar att fortsätta [y]

Appuru:

Bra och väldigt underskattat spel! Köp för fasiken. [bigcheers]

sitter och väntar på att det ska dimpa ner i brevlådan nu [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

believeroflight:

"Unreal Tournament 3 (previously codenamed 'Envy' and also formerly named UT2007) "

2007 var ju production name, spelet är släppt under namnet unreal tournament 3, DÄ STÅRE PÅ MIN KARTÅNG


   
SvaraCitera

believeroflight:

Håller med.

Jag tycker att 03:an och 04:an är helt okej, och de var rätt häftiga när de precis hade kommit ut. Men i det stora hela känns det som att gamla goda UT-känslan lämnade oss där för att sedan komma tillbaka lite smått i 3:an, det är nog därför jag fastnade för det spelet lite mer än 03 & 04.

Kajin:

jag har originalet men har problem med det, fattar inte det, får typ 2-5 fps

Hmm, det var skumt. Med tanke på att det kräver så lite för att fungera. Minns inte att jag vart med om att någon har haft det problemet tidigare, så jag vet inte riktigt vad som kan vara fel. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinkfist:

Jag tycker att 03:an och 04:an är helt okej, och de var rätt häftiga när de precis hade kommit ut. Men i det stora hela känns det som att gamla goda UT-känslan lämnade oss där för att sedan komma tillbaka lite smått i 3:an, det är nog därför jag fastnade för det spelet lite mer än 03 & 04.

Då jag ser till innehåller i UT-3 så gillade jag mest några av de nya fordonen, t.ex. Darkwalker ( ) var en riktig mördarmaskin. Scavenger ( ) var häftig då man kunde rulla iväg med den som en boll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinkfist:

Hmm, det var skumt. Med tanke på att det kräver så lite för att fungera. Minns inte att jag vart med om att någon har haft det problemet tidigare, så jag vet inte riktigt vad som kan vara fel. [sad]

har samma problem med alla äldre spel [n]

klarar spela crysis med typ 50 fps men gamla unreal tournament så segar datorn typ ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TZ Arietis:

Varför vill man spela något annat än originalet?


   
SvaraCitera

believeroflight:

Då jag ser till innehåller i UT-3 så gillade jag mest några av de nya fordonen, t.ex. Darkwalker ( ) var en riktig mördarmaskin. Scavenger ( http://www.amio.cn/blog/

Ja de var riktigt skoj, speciellt Darkwalkern. [smile] Men vad kallas den där monstertanken då? Helskotta vad man plöjer med den, nog för att den är extremt sölig. Får man dock iväg ett skott mot någon har denne inte så mycket att säga till om. [bigsmile]

Kajin:

har samma problem med alla äldre spel klarar spela crysis med typ 50 fps men gamla unreal tournament så segar datorn typ ihop

Haha fan vad illa. Något sådant har jag inte stött på, dock så när jag försökte spela Heroes of might and magic 4 så går det inget vidare. Får bara bluescreen utan skiten. [sad] De är väl inte ämnat för Vista av någon anledning, konstigt ändå tycker jag eftersom både 2:an och 3:an som är mcket äldre fungerade hur bra som helst. Du kör Vista? XP?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kajin:

har samma problem med alla äldre spel

Köp UT 3, de är det roligaste och häftigaste FPS jag har kört. <33


   
SvaraCitera