Aviseringar
Rensa alla

Uppdatering av Tjej som kastar valpar i floden tråd.


Ämnesstartare

Vet inte om jag ska posta det på djursidan. För säkerhets skull postar jag här. Om det får vara där, flytta gärna dit.

Nu har bosnisk polis identifierat tjejen som kastade valparna i floden. Hon ska nu betala 6400 $ för djurplågeri. Tjejen bor i en stad som heter Bugojno, vilket menar att 4chan hade hyffsat rätt.

Dessutom blev 5 av 6 valparna räddade av Rose Pavlović, en gammal dam, och är nu för adoption.

Källor: http://gawker.com/5629513/ ​ http://www.buzzfeed.com/djpopeurban/puppies-thrown-into-bosnian-river-saved-and-up-fo​r-zu0


   
Citera
Ämnesstartare

Förstår inte grejen, folk dödar väl husdjur de inte vill ha.


   
SvaraCitera
Åtta

skitsystem:

Förstår inte grejen, folk dödar väl husdjur de inte vill ha.

Håller med. Det är klart att det är grymt att kasta dem i en djävla flod, men höns går precis lika plågsamma öden till mötes varje dag. Så folk som gnäller över detta och sedan går och trycker i sig Chicken McNuggets är bara hycklare.

Jag är åtminstone konsekvent och skiter i båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Håller med.

När blev du U? Gör mig till mod dirr!


   
SvaraCitera
Åtta

skitsystem:

När blev du U?

Uh, jadu. Ett halvår sedan kanske? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Uh, jadu. Ett halvår sedan kanske?

Skyller på att jag varit inaktiv och att du inte gör överdrivet långa trådar om ditt hem längre. [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

skitsystem:

du inte gör överdrivet långa trådar om ditt hem längre.

Kanske borde göra det igen nu när jag flyttat. Fast det är inte så vackert här, så jag tror att jag låter bli. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon borde ändå avlivas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror itne tanten hitta valparna, såg inte direkt ut att vara ett civiliserat ställe och ofta små puppisar klarar av att simma i den där floden och så, tror hon är en attention whore, tanten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg videon precis [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tyckte den med han som kastade sin hund nerför en bro var hemskare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

tyckte den med han som kastade sin hund nerför en bro var hemskare

men tyst detta blir för mkt för mitt hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Håller med. Det är klart att det är grymt att kasta dem i en djävla flod, men höns går precis lika plågsamma öden till mötes varje dag. Så folk som gnäller över detta och sedan går och trycker i sig Chicken McNuggets är bara hycklare.

Jag är åtminstone konsekvent och skiter i båda.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla hysteri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, vad gulliga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fatta inte reaktionerna på den där videon. Att dränka valpar och kattungar man inte ville ha var väl standard för bara 40 år sedan. Åtminstone för 50 år sedan. Tänk hur många djurungar som gått samma öde till mötes.

Dessutom tyckte jag det var lite roligt att hon sa "wiiiee"[blush]


   
SvaraCitera