Aviseringar
Rensa alla

Uppdatering av VIP


Issen
Ämnesstartare

Idag så har VIP-medlemskap ingen direkt funktion, den försvann när det gamla rankingsystemet skrotades. För att väcka upp denna status har vi nu nollställt VIP från grunden.

Användare som vi, på ett eller annat sätt, tycker är en tillgång för sajten kommer att tilldelas VIP-medlemskap.

Som VIP-medlem krävs att genom dina inlägg håller hög standard, genom din närvaro i diskussioner och i chatten gör ungdomar.se till ett trevligare ställe för alla.
Detta innebär inte att man måste vara stel och tråkig utan vi vill helt enkelt ha allmänt schysta personer som inte klankar ner på andra eller bryter mot andra regler.

Med VIP-medlemskap kommer nya funktioner, ni kommer ha ett eget chattrum, forum med hög standard. Det är bland dessa medlemmar vi i första hand kommer leta nya moderatorer.
Fler funktioner är på väg men de tar tid att färdigställa. De nya VIP-medlemskapen kommer att börja delas ut under nästa vecka.

VIP-statusen är i utvecklingsskede, vissa funktioner och fördelar kan komma att ändras.


   
Citera

VIP är alltså för överseriösa låtsaspoliser?


   
SvaraCitera

är det inte bättre att göra som det var typ innan um 5? när man fick typ poäng på nåt sätt?(minns inte) än att göra så det enda sättet att få vip är att bli kompis med en moderator?


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Fy fan:

VIP är alltså för överseriösa låtsaspoliser?

Nej, dom kommer inte ha några modereringsrättigheter

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

postis_per:

är det inte bättre att göra som det var typ innan um 5? när man fick typ poäng på nåt sätt?(minns inte) än att göra så det enda sättet att få vip är att bli kompis med en moderator?

Mja, problemet då var att man fick poäng genom att spamma [smile]

Eftersom det är ett forum är det väldigt svårt att ha ett fungerande sånt system... hade de handlat om att vinna olika matcher i spel etc hade de funkat.


   
SvaraCitera

Issen:

Som VIP-medlem krävs att genom dina inlägg håller hög standard, genom din närvaro i diskussioner och i chatten gör ungdomar.se till ett trevligare ställe för alla.

Hög standard, haha.[bigsmile]

Och vad innebär det?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Issen:

Nej, dom kommer inte ha några modereringsrättigheter

Därför jag skrev låtsaspoliser. De kommer vara som en moderator med seriositet i varje inlägg men inte ha några modereringsrättigheter.


   
SvaraCitera

det blir nog bra [y]


   
SvaraCitera

passaro:

Och vad innebär det?[rolleyes]

Du tar dig tid att svara ordentligt, ditt inlägg innehåller information som är väsentlig och har en trevlig attityd.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fy fan:

VIP är alltså för överseriösa låtsaspoliser?

Nej, för de som tröttnat på att spam förekommer i trådar där innehållet är intressant och håller högre standard än vad majoriteten av trådarna gör idag.


   
SvaraCitera

tycker jag uppfyller alla kriterier[cool]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

tycker jag uppfyller alla kriterier[cool]


   
SvaraCitera

Issen:

Som VIP-medlem krävs att genom dina inlägg håller hög standard, genom din närvaro i diskussioner och i chatten gör ungdomar.se till ett trevligare ställe för alla.

jag i ett nötskal ju [y]


   
SvaraCitera

Kablash__:

Chickfactor: tycker jag uppfyller alla kriterier[cool]


   
SvaraCitera

Kommer inte på en enda vettig kandidat förutom daybreak. [smile]


   
SvaraCitera

Låter förnuftigt. Kul att det händer något.


   
SvaraCitera

Issen:

Som VIP-medlem krävs att genom dina inlägg håller hög standard, genom din närvaro i diskussioner och i chatten gör ungdomar.se till ett trevligare ställe för alla.

Så med andra ord kommer ni sparka på de svaga och gynna rövslickarna?


   
SvaraCitera