Aviseringar
Rensa alla

Uppdrag Fasiken


Ämnesstartare

Uppdrag Fasiken.

Hej! säger man [cute]
Jag behöver eran hjälp om ni har lust. Jag behöver uppdrag!
Blev onödigt långt som vanligt. [sad]

I helgen hände något speciellt. Jag eldade upp en massa saker som tillhört vissa personer som jag måste glömma/gå vidare, vilket var enormt svårt och stort beslut för mig. Eldade även upp saker som jag helt enkelt bara tyckte var extremt fula. Eldade även upp dumma tankar.

Sedan gick jag hem och skrev ned olika saker som jag kände att jag borde göra på olika lappar och sedan la jag dom i min lilla kista och skakade om, tog upp.. läste.. och gjorde det som stod.

Jag gick på krogen helt nykter och helt ensam! Fattar absolut inte hur jag klarade av det..även om jag var flummig (utan att vara påverkad av något). Jag fick så grymt mycket energi när jag klarade av det. Känner mig fortfarande barnsligt glad. WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Tog en till lapp.. utmaningen var att helt enkelt att våga visa mer värme, vara mer öppen även med okända och säga det jag tänker. Vilket jag kanske lyckas med irl men är nog mest bara irriterande här på forumet. Fast jag tror till och med att min pappa blev lite less nu när jag tänker efter. [blush]

Tog ännu en till lapp där uppdraget var att spraya över alla fula ord som andra sprayat.. haha. Saknar att springa runt i mörkret och spraya i Stockholm. [sad] Är dock värdelös och var mest den som höll vakt. Bra uppdrag men ganska onödigt. Men ingen har gjort rent där jag tänkt spraya ändå. 😛

.. har dock ej slutfört det än då jag inte hade några burkar kvar. Men fick en idag(igår?) utav grannen. [love]

Nu vill jag fortsätta med det här även om jag vet att jag sällan slutför något jag påbörjat, även om det går bra. Men tänkte ta en utmaning i veckan eller då jag är sugen, om jag nu lyckas samla ihop en massa utmaningar. Jag tror att jag behöver det här...

SÅ NU BER JAG ER OM HJÄLP [love]
Jag kommer fan inte på några utmaningar..

Vad ska jag ha för utmaningar??

Vill gärna ha rimliga utmaningar som även får mig att lära mig nått eller växa som person.
Men det behöver inte vara nå stort, kan vara t.ex. "prata med kassörskan". Och roliga utmaningar! Och det kan även vara riktigt lätta utmaningar som t.ex.

"rita en boll"

"läs en bok"

"Försök sjunga till varje låt i 5 timmar"

"Skriv pm till den första du ser på forumet när du loggar in och prata om xxxxxx"

Förstår dock att det kan vara svårt eftersom ingen här riktigt känner mig. Så det är kanske en dum tråd. [sad]

Har nu nån orkat läsa all skit jag skrivit så välkomnar jag utmaningar! [= Skriv vad ni tror skulle passa mig :X

Bara positiva inlägg pls. [sad][love]

ÄNDRAT 2013-03-17 12:34


   
Citera

skriv en låt på en halvtimme


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät en bakelse på en vardag

(en riktigt onyttig sådan)


   
SvaraCitera

Fasiken:

Jag gick på krogen helt nykter och helt ensam

hur gick det då

har funderat på det

har ingen att dra ut med oftast


   
SvaraCitera
penja

skriv ett intressant pm till mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

helvete vad mycket text. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

skriv en låt på en halvtimme

absentthinking:

Ät en bakelse på en vardag

(en riktigt onyttig sådan)

penja:

skriv ett intressant pm till mig [cute]

Skrivit era förslag nu!! Vi är på rätt väg!! [blush][love]

Mer mer mer mer!

S3ON:

Fasiken:

helvete vad mycket text. [sad][love]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

hur gick det då

har funderat på det

har ingen att dra ut med oftast

Gick riktigt bra för mig!
Men drack sedan på krogen. Så var inte nykter hela kvällen. Men ändå ett stort steg för mig!

Drog in och var sådär riktigt nervös men kände inge ångest, som jag brukar få. "Slog" bort alla dåliga tankar så fort dom smygde sig på [love] Pratade inte med någon för än jag fick i mig ett par öl. Började snacka med någon och helt plötsligt sitter jag med en massa ungdomar och allt är kalas. (:

Drog vidare till en annan krog och sjöng nationalteatern när vi stod i kön. De var nice [love]

ungefär så (:
Och det var inte lika hemskt eller tråkigt heller.
Tror att jag gått på krogen själv i stockholm också men då var jag full. Men osäker, minns inte så mycket från vissa perioder. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitt på buss och lyssna på "hey där" av byz i hörlurar som läcker ordentligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samla ett gäng, låtsas planka och hota kontrollanterna på tåget, för att sedan avslöja skämtet och visa biljetter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är förvånansvärt lätt att få kontakt med folk på krogen om man har lust. Men det beror kanske på stämningen och vart man är? Ibland känns det som att det bara är dryga djävlar ute. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

sitt på buss och lyssna på "hey där" av byz i hörlurar som läcker ordentligt

hahaha åh byz [love]

Skriver upp den med !
Måste bara skaffa hörlurar först. [blush]

Jr. HBT:

samla ett gäng, låtsas planka och hota kontrollanterna på tåget, för att sedan avslöja skämtet och visa biljetter

Den är tveksam. Bor inte riktigt i Stockholm längre. [sad] Men låter kul [blush]

[sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge en främmande person på bussen en komplimang. social utmaning för dig och gör dagen för främmande person. winwin. [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

ge en främmande person på bussen en komplimang. social utmaning för dig och gör dagen för främmande person. winwin. [sad][love]

Skriver upp den med!

Men svårt med komplimanger. Kanske inte tycker nån har nått värt att ge komplimang för [sad] Blir många kanske många bussresor [blush]

Måste det vara på en buss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Skriver upp den med!

Men svårt med komplimanger. Kanske inte tycker nån har nått värt att ge komplimang för Blir många kanske många bussresor

Måste det vara på en buss?

de flesta har något värt att ge en komplimang för. det behöver ju bara vara en festlig tröja eller en klapp på axeln för att den lämnar sin plats för nån äldre t.ex.

helst en buss!


   
SvaraCitera