Aviseringar
Rensa alla

Uppdrag granskning (Husby kravallerna)


Olivia164Kista:

Jag är född här vart fan ska jag åka?

Dina föräldrars hemländer?


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

isola:

165 woppwopp

Hjärta

Agahnim:

Om det nu är så hemskt i Sverige, varför åker ni inte tillbaka till era hemländer? Ingen har bett er komma hit

Agahnim:

Dina föräldrars hemländer?

Fan håller du på med??


   
SvaraCitera

Kaja:

Hjärta

Fan håller du på med??

Ursäkta?


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Agahnim:

Ursäkta?

Du vet väl att det inte är snällt att ge sig på folk sådär?


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

:)))


   
SvaraCitera

Kaja:

Du vet väl att det inte är snällt att ge sig på folk sådär?

Vadå ge mig på? Det var en enkel undran eftersom hon uppenbarligen inte verkar trivas i Sverige.


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Agahnim:

Vadå ge mig på? Det var en enkel undran eftersom hon uppenbarligen inte verkar trivas i Sverige.

Trivs du i Sverige? Om du gör det kan du sluta gnälla, om du inte gör det kan du ju flytta till någon släktings hemland :))


   
SvaraCitera

Kaja: Trivs du i Sverige? Om du gör det kan du sluta gnälla, om du inte gör det kan du ju flytta till någon släktings hemland :))

För det första är mina släktingar svenskar och för det andra är det inte jag som eldar upp bilar, kastar sten på räddningstjänst och allmänt förpestar nationen och motiverar det med "Buhu, högern har mer pengar än vad jag har".


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

Agahnim:

För det första är mina släktingar svenskar och för det andra är det inte jag som eldar upp bilar, kastar sten på räddningstjänst och allmänt förpestar nationen och motiverar det med "Buhu, högern har mer pengar än vad jag har".

Olivia eldar nog varken bilar eller kastar sten på räddningstjänsten heller. Och hur mycket bidrar du själv till en positiv samhällsutveckling? :))


   
SvaraCitera

Kaja: Olivia eldar nog varken bilar eller kastar sten på räddningstjänsten heller.

Hon skrev "vi", men även om hon inte personligen gör det så försvarar hon det.


   
SvaraCitera

Agahnim:

För det första är mina släktingar svenskar och för det andra är det inte jag som eldar upp bilar, kastar sten på räddningstjänst och allmänt förpestar nationen och motiverar det med "Buhu, högern har mer pengar än vad jag har".

ok om vi ska generalisera på det viset så undrar jag om du utfört några politiska mord på sistone? 


   
SvaraCitera

amsi: ok om vi ska generalisera på det viset så undrar jag om du utfört några politiska mord på sistone?

Jag försvarar inte politiska mord.


   
SvaraCitera

Agahnim:

Jag försvarar inte politiska mord.

sluta tramsa va


   
SvaraCitera

+du glömde svara på kajas fråga


   
SvaraCitera

amsi:

sluta tramsa va

Tramsar inte.


   
SvaraCitera