Aviseringar
Rensa alla

Uppe nu?


Papper:

Hehe, grattis isåfall. Så du har fullt upp med att bli ett år äldre. ^^

Tackar tackar! 😀 jau, det är ett hårt jobb 😛

Papper:

Jag har inte så mycket för mig, kollar bara lite halvt på TV, massa prostituerade som står på en gata. [party]

Ohhh shit, men det låter underhållande [y]


   
SvaraCitera

Papper:

Ingen skola eller jobb imorgon?

Nej.


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

Budolicious:

För det är ju ett bra substitut[rolleyes]

Hehe, bättre än inget iaf. ^^

galenolga:

Jo, eller det är skönt att sova när man väl har somnat utav utmattning och sen på morgonen när man inte haft några hemska mardrömmar så är det skönt att somna om [cute]

Hehe, men mardrömmar e lite kul som variation ibland, jag drömmer knappt nå mardrömmar längre. D:

Sist så pendlade jag mellan att vara vaken och vara i mardrömmen, jag kunde inte röra mig alls, inte ens när jag var vaken. Jag tror att han som knäckte alla mina ben i kroppen fick i mig nåt medel som stängde av kroppen men höll mig vaken. Jag brukar alltid kunna ta mig ur mardrömmar och vakna genom att tänka att jag blundar i drömmen men just då så gick det inte så jag fick panik. Har nog aldrig varit så rädd i mitt liv. ^^

JejeX:

Ledig tills på fredag.[bigsmile]

Aha, fan va lyxigt du har då!

SUKOF:

Får se vad han anser om saken imorgon när han upptäcker mitt brott. [smile]

Hehe, hoppas många är intresserade av annonsen. ^^


   
SvaraCitera

Papper:

Hehe, bättre än inget iaf. ^^

Likvärdigt inget mer?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

Budolicious:

Likvärdigt inget mer?[rolleyes]

Hehe, va snackaru om?


   
SvaraCitera

Håller på o förbereder mej på 3 timmars sömn[smile]


   
SvaraCitera

Papper:

Hehe, va snackaru om?

Det är knappast så att tuggummi rengör dina tänder, mer förhindrar ytterliggare nedskräpning


   
SvaraCitera

jag funderar på om jag ska göra samma sak. legat uppe tre nätter i rad och verkligen försökt sova, sen har det slutat med att jag somnat kring klockan fem, ( när jag ska upp halv 7) ,så det slutar med att jag sover hela dagen och missar jobbet.

har en massa powerking hemma men tror faktiskt inte på att man blir piggare så jag är lite osäker.


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

filulilus:

Tackar tackar! 😀 jau, det är ett hårt jobb 😛

Kan tänka mig det.

filulilus:

hhh shit, men det låter underhållande [y]

Ahh, men nu dog alla kanaler. D:

kebu12:

Håller på o förbereder mej på 3 timmars sömn[smile]

Hehe, fan jag brukar inte ens höra väckarklockan när jag bara får 3 timmars sömn.

Budolicious:

Det är knappast så att tuggummi rengör dina tänder, mer förhindrar ytterliggare nedskräpning

Skitsnack, det är bättre att tugga tuggummi än att borsta tänderna.[party]

kimberlyjoness:

ag funderar på om jag ska göra samma sak. legat uppe tre nätter i rad och verkligen försökt sova, sen har det slutat med att jag somnat kring klockan fem, ( när jag sk

Oj, riskerar du inte att få sparken?

kimberlyjoness:

ar en massa powerking hemma men tror faktiskt inte på att man blir piggare så jag är lite osäker.

Vad är powerking? Är den en sån där en litersburk?


   
SvaraCitera

Papper:

Har nog aldrig varit så rädd i mitt liv

Det läskigaste jag varit med om var en psykos

Jag gick på en promenad med min pojkvän och hans kompis, helt plötsligt började jag höra massa röster omkring mig och i varje skugga såg jag stora gäng med pistoler och järnrör redo att slå ihjäl oss, sen kom det en, på vad jag trodde var en minimoppe, mot oss och jag "hör" hur killarna pratar om att det sitter en av min killes kompis rivaler på moppen och han har en kniv på sig. Mitt hjärta höll på att stanna av skräck och jag var säker på att jag skulle dö. Men precis när den passerade så såg jag att det var en tant på en fricking permobil [chocked]

Jag var helt lamslagen och märkte då att jag inte var i verkligheten, så jag skakade på huvudet och hörde ett "plopp" i öronen och sa: Håll i mig, jag är inte vaken.. Håll i mig, skaka på mig, håll mig vaken! Annars dör jag!

Sen gick jag 2-3 meter och ramlade in i det igen, vaknade en stund senare, ramla in igen och vaknade gång på gång...

Det var det hemskaste jag varit med om!


   
SvaraCitera

Papper:

Skitsnack, det är bättre att tugga tuggummi än att borsta tänderna.[party]

Oki, ska börja mere nu!


   
SvaraCitera

Papper:

Hehe, fan jag brukar inte ens höra väckarklockan när jag bara får 3 timmars sömn.

Mamma låter mer än en väckarklocka[blush]


   
SvaraCitera

Papper:

Oj, riskerar du inte att få sparken?

ok inte riktigt jobb egentligen, praktik ^^

Papper:

Vad är powerking? Är den en sån där en litersburk?

som redbull fast billigare


   
SvaraCitera
Papper
Ämnesstartare

galenolga:

huvudet och hörde ett "plopp" i öronen och sa: Håll i mig, jag är inte vaken.. Håll i mig, skaka på mig, håll mig vaken! Annars dör jag!

Sen gick jag 2-3 meter och ramlade in i det igen, vaknade en stund senare, ramla in igen och vaknade gång på gång...

Det var det hemskaste jag varit med om!

Aha, fyfan det är ju mycket värre! Drömmar är oftast lite flummiga men pyskoser är ju typ verkliga.

Men halvläskiga mardrömmar e kul iaf.


   
SvaraCitera

Papper:

Men halvläskiga mardrömmar e kul iaf.

Nja, ibland.. gillar sånadär läskiga när det kommer spöken som i skräckfilmer [cute]


   
SvaraCitera