Aviseringar
Rensa alla

uppesittarkvällen?


Ämnesstartare

vad göö man??

dricker cider o äter salta pinnar o struntar i om det är onyttigt.. kollar på nåt speciellt tv-program eller nån film?

vad gör ni ikväll? åker iväg till släkten?

prata med mig [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

inget, är hos några polare och så dricker vi lite..och jag pratar med dig!![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

prata med mig

Hejs svejs.

Ja vad gör man? Sitter och ugglar på UM.

Kill me.

Nä, nu får jag fan rycka upp mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just nu lyssnar jag på David Bowie och funderar på att rita lite eller skriva låtar. Sedan skall jag äta choklad och titta på Grinchen (den bästa julfilmen) med min familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad mysigt är det gott?? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bäst!:

inget, är hos några polare och så dricker vi lite..och jag pratar med dig!!

kaxig 13-åring in tha house


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter och tittar på Filip o Fredrik tillsammans med syster och systers pojkvän. Systers pojkvän kallar mig osocial pga sa att jag gillar att vara ensam [sad] sen sa han att jag måste bjuda till lite, ja varför tror du att jag sitter här och inte i mitt rum för [mad][mad].

Tänker nog inte sitta uppe ikväll pga är jättetrött. Ska nog duscha och sova om ett tag [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Kill me.

Kämpa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Sitter och tittar på Filip o Fredrik tillsammans med syster och systers pojkvän. Systers pojkvän kallar mig osocial pga sa att jag gillar att vara ensam sen sa han att jag måste bjuda till lite, ja varför tror du att jag sitter här och inte i mitt rum för .

hälsa från mig att han är ett sär, visa det här inlägget om han inte tror mig...och hälsa att han är en pussy som måste sitta och hålla din syster i handen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Ja vad gör man? Sitter och ugglar på UM.

ugglar [sad]

Chi Huang Ti:

Just nu lyssnar jag på David Bowie och funderar på att rita lite eller skriva låtar. Sedan skall jag äta choklad och titta på Grinchen (den bästa julfilmen) med min familj.

fint, du borde rita och sjunga
choklad är bäst och grinchen är ju klassiker den måste ses! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pappa avslöjade precis att tomten inte finns, fuck my life! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

kaxig 13-åring in tha house

jag är ju fan 14 snart..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Sitter och tittar på Filip o Fredrik tillsammans med syster och systers pojkvän. Systers pojkvän kallar mig osocial pga sa att jag gillar att vara ensam sen sa han att jag måste bjuda till lite, ja varför tror du att jag sitter här och inte i mitt rum för .

[cry]
du måste inte alls va med dom juuuu

nubbie:

Tänker nog inte sitta uppe ikväll pga är jättetrött. Ska nog duscha och sova om ett tag .

åh men det låter skönt med tidig kväll [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Min pappa avslöjade precis att tomten inte finns, fuck my life!

du får nog julklappar ändå hörru [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

hälsa från mig att han är ett sär, visa det här inlägget om han inte tror mig...och hälsa att han är en pussy som måste sitta och hålla din syster i handen

Neeej han är inget sär, men han har adhd så han är ju själv här o där mest hela tiden och pratar med alla osv!


   
SvaraCitera